• Show
Clear All

• Melo izdiminirao poslednju cetvrtinu

Comment

• kako se ovaj nowitzki vec vratio?

Comment

• pa dosta je pauzirao , morao je nekad da se vrati

Comment

• Rediku prvom prilikom uklizavam. On ce onakvu trojku da ubaci da me nervira.
          sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Koja je budaletina ovaj Klaver. Ima Hiksona na lagani aley-up, a on baca Oldridzu pas u noge.
            Losa kosarka u pm.
            sigpic

Comment

• Previse gresaka, imam osjecaj kao da je bilo 20 i od Kingsa i Blejzersa. Bas teska utakmica za gledanje, posebno za one koji su igrali na Portland.
              sigpic

Comment

• Stabilizovao se Portland malo. Klupa doprinosi, to je najbitnije u ovu utakmicu.
                Batum ove godine donosi mnogo za Blejzerse na obije strane terena, ubija.
                sigpic

Comment

• 15:0 serija krv ti jebem
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I to ih Outlaw napuni. Koja je to nesreca.
                    sigpic

Comment

• Ova druga cetvrtina je uvijek problem za Blejzerse, proslu utakmicu su vise od 10 razlike izgubili u drugu.
                      Fridet mora da odigra dobro protiv Blejzerse, to negdje napisano izgleda...
                      Razvalise ih Kingsi u svakom smislu na celu sa Outlawom.
                      Last edited by Reise; 24-12-12, 02:56.
                      sigpic

Comment

• Kolektivno raspadanje od strane Blazers-a, samo da ne ode preko 10 do poluvremena.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako zatrpase Jimmer-a bahahahahahahahahaha

Kako je bilo nije lose, imali Kings-i par prilika da mozda cak i prelome, ovako je to jos egal tekma, samo da pocne Portland nesto da pogadja.
                          sigpic

Comment

• Sa +10 na -11, je stvarno nesto sto ne bi smjelo da se dogadja nijednom timu. Dobro da udje Lilardu ovo na kraj.
                            Trevis zakopa svoje.
                            sigpic

Comment

• Malo bolja kosarka na pocetak. Valjda ce nastaviti Blejzersi da pogadjaju.
                              sigpic

Comment

• Ako nastave da pogadjaju otvorene suteve i prestanu da prave glupave greske, bice 10 razlike lagano.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X