X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Harden vs Mayo

Comment

• Nesto se mnooooooogo cudno desava sa Nets-ima trenutno.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo sto Lakers-i trenutno igraju se zove cekajuci Nash-a, mnogo je bitan plejmejker u ovom sistemu igre, a oni ga apsolutno nemaju.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bezidejni u napadu, a jos gori su u odbrani.. tuga

Comment

• Toliko je znakova pitanja ovde kod Lakers-a trenutno da je to cudo jedno, sutra cu se toga dotaci u toku dana. Al' jedno je sigurno, u ovakvoj igri trcanja oni nemaju sta da traze protiv ozbiljnijih ofanzivnih ekipa jer su raspad zivi trenutno. Sutiraju fantasticno za 3, a opet gube konstantno celu utakmicu, Mo Williams jebeni im se seta kroz odbranu kao da je D-Rose.
            sigpic

Comment

• Turner je bas dosta napredovao. Postao covek automatik sa poludistance.

Comment

• Velike tri utakmice i niko nista ne komentarise, e svasta, zapustio se ovaj deo.

Idemo veceras silovati Hawks-e.

E jebiga Ljuba, kvaris mrtvilo..
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Vidis da su ljudi prestali da prate NBA

Starina Prince i dalje zna da pika lopte

Comment

• Wade odlican u prvoj cetvrtini, macka.

Boshko dva slobodna fulao, bruka i sramota, a J-Smoove uvek motivisan protiv Heat-a da deli asistencije.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Makara mi aminovao tiket, stoji mi i Golden Stejt samo neka ide ovako dobri ste ljudi svega mi.
                      sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Jbt, kakav baksuz, prizvao sam, J-Smoove u Ray Allen fazonu, ne fula brat trojke.
                        sigpic

Comment

• Kolko kenja Smita ali generalno nije losa bila cetvrtina, samo neka Joel Entoni sto vise, odbrana je odmah bolja, Haslem je totalno propao i sreca pa je povredjen veceras, valjda ce Meksiko shvatiti da je beskoristan.

Comment

• Veliki Glen Rice prica o delu karijere koji proveo u Majamiju

Comment

• Joj Vejde kakav tournover

Comment

• Phila otvorila drugo poluvreme serijom 14-0

Comment

Working...
                                X