X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovaj Wallace tezak indijanac.
    sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Chandler je na 11-12 iz igre

Btw dajte jos malo Feltonu da sutira

Comment

• Boze... Brzo su resili ovaj produzetak.
        sigpic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          ...kojeg cuva stena zvana Brook Lopez...
          Meni ne bi ubacio 26 poena...bem ti Lopeza.

Comment

• Originally posted by Bonomo View Post
            Ovaj Wallace tezak indijanac.
            Jeste ovo slobodna tema, al' daj kontrolisi se malo 'leba ti.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako Bogalj da ne sutira 11 od 12 kad nijedan njegov sut nije van polukruga. Glavu dajem ako je imao vise od 2 suta van RA.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Jeste ovo slobodna tema, al' daj kontrolisi se malo 'leba ti.
                Nema tu sta da se kontrolisem ili ne .

Sam si rekao. Slobodna tema.

Kao da sam prvi koji proziva nekog igraca... Al ajde. Neka ti bude .
                sigpic

Comment

• Ali reklama - "Ricky Rubio international ICON"... Sto je mnogo mnogo je

Comment

• Sto sad faul?!
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• TC macka kako kupi ove otpatke, nijedan van polukruga.

Comment

• Kako bre Cavsi igraju ovako dobro bez Irvinga?

Nebitno sta urade veceras, ali cini mi se i da su Philu dobili bez njega...

Comment

• Uzbudljivo i u Memfisu i u Cikagu, ajmo jos jedan OT makar.

Comment

• Zamalo i Heat u gostima, ni meni nije jasno.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zamalo i Heat u gostima, ni meni nije jasno.
                              Da jbt...Mislim Varejao kida, ali opet mi nista nije jasno.

Comment

• Glupi Boozer.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X