X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by najob View Post
    bice 70 razlike ako ovako nastave
    Ovi ne mogu da daju kos ni kad imaju slobodna bacanja. Da ne poverujes.
    sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Bobketsi 27 poena, a polovina 3. cetvrtine

Comment

sigpic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Comment

• Chandler dominira!

Comment

• Zasto na raspalog Joe-a idu u clutch momentima? Hundred and twenty million dollar scumbag.
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Odakle Feltonu onakva sloboda jos u utakmici gde sutira katastrofalno, ali zato sada Melo resava.

Comment

• Rano Melo, rano si krenuo.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                  Odakle Feltonu onakva sloboda jos u utakmici gde sutira katastrofalno, ali zato sada Melo resava.

Ako sada lopta bude isla na Johnsona treba ih ubiti.

Comment

• Kakav idiotluk Derona.

Comment

• Sta je sa Bruklinom u poslednje vreme ?

Zamislite plasiraju se na playoff -.-.
                      Last edited by Bonomo; 27-11-12, 02:55.
                      sigpic

Comment

• Kakva utakmica u Brooklyn-u, kao Playoff!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Kakav idiotluk Derona.
                          I to dupli, gde li je krenuo u dribling kada imaju TO

Comment

• Melo krece na 9, sutira na 5 sekundi do kraja. Ostavlja protivniku sut za pobedu, kao da nije u top 5 clutch igraca.

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                              I to dupli, gde li je krenuo u dribling kada imaju TO
                              Nejasno skroz.

26 poena ti ubaci Chandler

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Nejasno skroz.

26 poena ti ubaci Chandler

...kojeg cuva stena zvana Brook Lopez...
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X