This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ernesto View Post
    Dovoljan je, zacekaj malo, vremenom postane bolje.
    Kol'ko platis da ne gasim strim do kraja, niste primili kos otkad sam ukljucio.

Ovaj Meeks je like a Perkins. Beskorisna vreca govana.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Druga cetvrtina Lejkersi na pocetku 10-0 zjuuuu.
      sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Ajde Bobe pripitomljavaj ove macke , moraju dobiti bre
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Bice zanimljivo do samog kraja. Mislio sam da su ih vec zbrisali kad ono vracaju se Lejkersi u zivot.
          sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Kol'ko platis da ne gasim strim do kraja, niste primili kos otkad sam ukljucio.

Ovaj Meeks je like a Perkins. Beskorisna vreca govana.

Gasi. Navijam da izgube kako bi Jim i kompanija sto pre shvatili kakvu su greski napravili dovodjenjem Brkatog.
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
              Gasi. Navijam da izgube kako bi Jim i kompanija sto pre shvatili kakvu su greski napravili dovodjenjem Brkatog.
              Ko te jebe, uzeo 9.25 u live-u na 16 razlike .1.

Vidis da igraju odbranu, cak je i Duhon pokusao kao nesto agresivno, al' ga Conley ostavi u prasini sa pola gasa.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ali kako smesno igra debela beba

Comment

• kakva igracina Z-Bo

Comment

• Kol'ko je ovaj robot precenjen igrac, to je strasno. Ne moze LA nista bez pleja, dzabe.
                    sigpic

Comment

• Hahahaha sada je debeli pregazio neku mucenicu sto sedi odma pored terena

Car jebeni

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Kol'ko je ovaj robot precenjen igrac, to je strasno. Ne moze LA nista bez pleja, dzabe.
                        Svaki put kad spusti loptu na parket oni mu ukradu loptu. Ne znam kako se niko do sada nije setio da mu kaze da pogleda preko ramena pre nego sto krene u dribling. Znam da nije dovoljno pametan da ukapira sam.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• TATA BRE!

Pau je pogubljen potpuno na terenu, mislim da uopste ne zna sta i kako treba da igra. Bas me zanima da l' ce Brkoni uspeti da slozi sve.
                          sigpic

Comment

• Kobe
                            If you do not believe you can do it then you have no chance at all.

Comment

• sad se gleda uzbudljiva zavrsnica Orlando-Cleveland

Comment

• Sta je vredno pracenja, i dajte odmah linkove?
                                "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

Working...
                                X