Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• da ne ureknem, za sada tiket ide lepo Fila, OKC sa hendikepom, GSW i cekao bi se POrtland
    sloboda ili ništa

Comment

• Nista, ja cu u Minneapolis, Reise Indy, chofy u Philly, i tako do kraja veceri.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Nista, ja cu u Minneapolis, Reise Indy, chofy u Philly, i tako do kraja veceri.
        i ja cu u Minneapolis

Comment

• Odlicna Indijana, usporise igru sad u 4/4, tacno ono sto im treba rade.
          Dzerald Grin and 1.
          sigpic

Comment

• Ovaj Kerol nije normalan veceras
            sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by chofy88 View Post
              Ovaj Kerol nije normalan veceras
              covek poludeo

Comment

• Kakva je beskorisna vreca govana ovaj Perkins, covek je startni centar i za poluvreme je zabelezio 2 poena, skok, asistenciju i ukradenu.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Fila ce na kraju izgubiti, kako se igra u serijama
                  sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Kakva je beskorisna vreca govana ovaj Perkins, covek je startni centar i za poluvreme je zabelezio 2 poena, skok, asistenciju i ukradenu.
                    I to mu je dobra statistika, mislim da je imao jos goru pre neku tekmu za sve 4/4.

Comment

• Bolje da su Krla ostavili
                      sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by chofy88 View Post
                        Fila ce na kraju izgubiti, kako se igra u serijama
                        Sve je moguce ako krene Mo-a i Foye-a.

Comment

• Indiana ubija Mavse

Comment

• Sto lepo ne odigrah Indianu, ne bih sad grickao nokte
                            sloboda ili ništa

Comment

• Indijana zapecatila pobjedu ovom trojkom Sema Janga. Jos napadi traju po 24 sekunde.
                              sigpic

Comment

• Sreca pa imaju Holideja, koji je MNOGO napredovao, bruka plej
                                sloboda ili ništa

Comment

Working...
                                X