Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Izgleda da je posle Parsons-a i Singler pronasao svoju ulogu u NBA-u. Good for him.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jos GSW da se muci protiv ovih sto nemaju tri igraca u tim.
      sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
        Jos GSW da se muci protiv ovih sto nemaju tri igraca u tim.
        fali dosta Bogut za GSW..sve im zavisi od Steph-a i Clay-a

Comment

• Indiana nijedan napad ne zavrsava dok ne istekne bar 20 sekundi.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odlicano otvaranje 2. poluvremena Indijane.
            sigpic

Comment

• Kol'ko ova Indiana frustrira, to je neverovatno. Igraju bolje, mnogo bolje, a jedva vode par razlike.
              sigpic

Comment

• OKC razbija Hornets-e, sprdanje.
                Idemo malo na Timberwolves-e.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Kol'ko ova Indiana frustrira, to je neverovatno. Igraju bolje, mnogo bolje, a jedva vode par razlike.
                  Kako bre mozete da gledate Indianu?

Siguran sam da nije zbog kladionice

Comment

• Bravo Lance, ajmo sad se odlepljuj.
                    sigpic

Comment

• Ljubo, mi smo poslovni ljudi, sve za pare radimo.
                      Strasan pocetak, nadam se da mogu sad da ih zacementiraju. Ovaj Stivenson je strasan igrac.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                        Ljubo, mi smo poslovni ljudi, sve za pare radimo.
                        Strasan pocetak, nadam se da mogu sad da ih zacementiraju. Ovaj Stivenson je strasan igrac.
                        Sta znam, meni licno se ne svidja uopste. Da su pogodili jos 30% bacanja, bilo bi 10 razlike, ovako egal i dalje.
                        sigpic

Comment

• Ae gledacu i ja tekmu. Ali navijam za Dallas

Comment

• Ovaj sudija je sramota za kosarku.
                            sigpic

Comment

• Jao, pogledaj ovo... Ma jebem ti srecu.
                              sigpic

Comment

• Kako ne udje ovo Hibertu...
                                Trpaj ih bre, ajde sad.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X