Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• LIN AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH kakva peezda.

Comment

• Kinez je so clutch... Kao i Wade...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E moj Wade...

Comment

• Vidi MENTOLA promasi oba..

Sreca pa Bosko ufati loptu.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Ajde, pa idemo u Dallas da finisiramo
            Pogledaj sta se radi veceras, evo sad sam ustao da skacem. Nece nas valjda ovaj Dalas iznevjerit.
            sigpic

Comment

• po principu - ko pogodi bacanje da mu umre majka.

Comment

• I jos upadne ovako funjarski. Tacno mrzim ovaj Heat samo zato sto ih sere kao nenormalne!
                sigpic

Comment

• I cao..Bravo LBJ macko, kako si pokidao svaka ti dala..
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Mocni James
                    https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Pa odigrajte na nekog drugog majke vam ga nabijem, uopste niste providni, sve na Harden-a idete u picku materinu. Nek cepne trojku neko drugi.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                        Pa odigrajte na nekog drugog majke vam ga nabijem, uopste niste providni, sve na Harden-a idete u picku materinu. Nek cepne trojku neko drugi.
                        Na primer, Lin

Comment

• Nema 'leba od Dallas-a, ne mogu kos da daju.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Nema 'leba od Dallas-a, ne mogu kos da daju.
                            Sad ce mejo da zablista.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                              Na primer, Lin
                              Dobro, ne mora bas on Mogli su nesto za Parsons-a da odigraju, decko je 5 trojke pogodio veceras, ovako je bilo bas providno i zato je LBJ cuvao Harden-a. 10 puta da baci preko ruke na ovakvu odbranu, 10 puta bi promasio.
                              sigpic

Comment

• http://www.rojadirecta.me/goto/strea...tv/kiwi12.html
                                sigpic

Comment

Working...
                                X