Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Favors dva glupa faula koja mogu da kostaju Jutu pobede...jbga neiskustvo.

Comment

• Wade masi 2 bacanja, a onda Lin ubacuje trojku Sta mi radimo jebote

Comment

• DeRozan

Comment

• Izgleda da ipak Detroit ne mora da dobije
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• pistonsi se raspadaju ;)

Comment

• IZVODI RETARDIRANOG KOLA JEBEM TI SUNCE!!!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Izgleda da ipak Detroit ne mora da dobije
                Naljutili su Rasela, sad im je sve jebo.
                sigpic

Comment

• Ajde Spo teraj Norris-a jebo te ko te dade, vidis li covece da je decko retardiran bre.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ma napusite mi se kurca jebem vam mater

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                      Naljutili su Rasela, sad im je sve jebo.
                      Ajd nek zavrsavaju, pa idemo u Houston. ;)
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobro je bre delgado...

DeRozan stvarno istripovao da je Kobe Jos jedan produzetak

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          A steta sto nije uslo, poludeo bi nacisto

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                            Dobro je bre delgado...

nista nije dobro povedu sa 20-5 i taman pomislim da cu gledati jednu mirniju utakmicu, a oni mi vade sve zivce... sve vreme kontrolisu, evo i sad dodju do +8 u 3/4 i onda krecu da se raspadaju... Ne mogu da verujem sta gledam

Comment

• Vestbruk 10-0 seriju protiv Detroita napravio, izgagazi ih co'ek.
                              sigpic

Comment

• Da li je moguce da je decko ovoliko glup? Da li je bre moguce ovoliko retardiran biti....Znaci covek je gluplji od McGee-a sunce ti jebem!
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X