• Show
Clear All

• daj mu tehnicku sta se buni

Comment

• Belineli...ajmo sad nagazi odbranu

Comment

• Belli se nadrogirao
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• kako lose kontru igramo..ovo je strasno ko da vataju vruc krompir

Comment

• Imam osecaj da bi se svih 6 banera srusilo da su sad pogodili trojku.
            sigpic

Comment

• KAKVA ZAVRSNICA U SARLOTU HAHAHAHA IDEMO BOBCATSI BRE AJDE!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bravo 'Ketsi, aj isprangijajte ovaj Dalas do kraja sad.
                sigpic

Comment

• Ajde, da mi prodje prvo iznenadjenje, posle Portland svejedno.
                  sigpic

Comment

• Napokon da mi igramo lepo, kako u odbrani tako i u napadu. Kako vreme bude odmicalo, tako ce ekipa biti sve uigranija i sa povratkom Bradley-a bicemo stvarno mocni.
                    sigpic

Comment

• Pogledajte vi Charlotte, pa oni ne znaju ni sta rade na terenu i kako daju koseve hahahahahahaha, ajmo Cats-i, ajde!!!
                      sigpic

Comment

• Koliko smo ograniceni ofanzivno... Strasno...
                        Bukvalno moramo da igramo 100% svaku utakmicu ako hocemo u playoff. Ako igraci prezive do tad.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Ajde, da mi prodje prvo iznenadjenje, posle Portland svejedno.
                          MAC da kruzim nase

Comment

• sta radite..od gotovog pravite veresiju

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                              Koliko smo ograniceni ofanzivno... Strasno...
                              Bukvalno moramo da igramo 100% svaku utakmicu ako hocemo u playoff. Ako igraci prezive do tad.
                              Brutalno matori, bukvalno zavisimo od Nate-a, ali bukvalno!
                              sigpic

Comment

• Cim ih pohvalih, odmah poceli da kenjaju u odbrani.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X