Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Meni smeta jedno a to je sto Oklahoma moze da ih napravi u kosarci?nista vise!

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
      Kazu ne pre 2014.
      Ja se salio

Comment

• Westbrick 4-18 iz igre

Cuvena Iverson-ova recenica:

"If you’re struggling with your shooting, then do other things on the basketball court. Get steals, get assists, get rebounds—do anything on the court to help the team win."
        Westbrickova je verovatno:

"If you’re struggling with your shooting, then shoot more and more until your team loses."
        Last edited by colke995; 09-11-12, 03:09.
        sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Ja se salio
          Ja ozbiljan. Tad bi trebao da dodje Mirotic, Taj je produzio, tako da...

Comment

• Uh, steta sto ne udje i ovo na kraju Dengu Hinrichu opet ne daju &1

Edit: Colke, mislim da si permutovao unless i until
            Last edited by p4p1; 09-11-12, 03:02.

Comment

• Steta sto nije usla ova trojka Deng-a. Mislim da bi to potpuno saseklo Oklahomu.
              sigpic

Comment

Ja ozbiljan. Tad bi trebao da dodje Mirotic, Taj je produzio, tako da...
                Mirota bi lagano sledece sezone mogao da igra u NBA. Ko ce da ga ceka jos 2 godine

Uzivanje je slusati Kevina Harlana i Reggie-a Millera

Comment

• Zamislite da je KG igra u Bullsima umesto Boozera.

Ne bi primali 70 poena po utakmici.

Comment

• Kad je i Redzi krenuo da kritikuje Buzera... u naletu OKlahoma, i to bez Durantule i Vestbruka..

Comment

• Ulazi KD da zavrsi ovo.

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                        Edit: Colke, mislim da si permutovao unless i until
                        Ma jebes ga, bitno da ste shvatili poentu
                        sigpic

Comment

• Kako bi Nate ovo resio, jos samo da Thibs ima muda da ga ubaci.
                          Jebem ti sunce kako mi fali Derrick, posebno kad je ovako, ne znam koji kurac sam ukljucivao tekmu uopste.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ulazi KD da zavrsi ovo.

I onda dodju utakmice u kojima onaj mentol uzima loptu kada je neizvesno.

Comment

• Kako su pametno izvukli Taj-a spolja da ne moze da blokira, kurac moj bi KD uopste uspeo da sutne da nisu to uradili. A, Lu igra mekano, ne sme nikako blok jebenog Westbrook-a toliko da mu smeta.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jbg...covek igra 42 minuta.

Comment

Working...
                                X