Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• U martu ove godine Melo je rasturao na 4 kada je Amar'e isto bio povređen.

Opet se odlično krenula sa trojkama. Lepo kruži lopta...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Melo prvo poluvreme za 5 , prelepo igramo na startu sezone , ni titula nije nedostizna
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• JR Smith
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sheed-ov pas u stilu Divca
          Originally posted by Brajkula
          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Najbolja odbrana lige...

I svi su se na kraju upisali. Sutra da se potvrdi kvalitet isto...
            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ako ovako budu igrali, ne vidim razlog da se ne ponovi slican rezultat kao veceras. P.S. drago mi je sto sutra ide kvalitetan prenos u 02:30
              Originally posted by Brajkula
              Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• ima li nekog da gledamo Toronto
                Last edited by najob; 04-11-12, 23:03.

Comment

• Stream pisa

http://www.rojadirecta.me/goto/vespd...m.es/p/r3.html
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    to sam i pustio :

Comment

• Jel to DeRozan popravio sut? Nisam gledao Toronto sto godina.
                      Cuj prvi maj

Comment

• Dobru odbranu igra Toronto, dosta izgubljenih su iznudili, samo jos da bude malo bolja selekcija suta (da, u tebe gledam Andrea) i ne bi trebalo da bude problema do kraja.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Dobru odbranu igra Toronto, dosta izgubljenih su iznudili, samo jos da bude malo bolja selekcija suta (da, u tebe gledam Andrea) i ne bi trebalo da bude problema do kraja.
                          bas to...

Comment

• Kyle !

Comment

• Kako se Bargnani raspada, ubedljivo najgori igrac na terenu, ne znam sta ga Casey ne vadi koji kurac.
                              sigpic

Comment

• sta radis to Andrea

Comment

Working...
                                X