Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wado please... Kakva demonstracija sile nekompletnog tima NY!
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
      Ma sprdam se sta ti je Ljubasine, vidis da mi se Mikula nalozio, njegovi su vec titulu uzeli.
      Polako , nigde ne zurimo , duga je sezona , doci ce i to na red
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• milsap trojkaaaaa

Comment

• Millsap tatica
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Skocite sve vam jebem!

Comment

• Mr.Clutch!
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Opet ce Dzezeri dobiti u neizvesnoj zavrsnici

EDIT: Ili ipak nece
                sigpic

Comment

• GrejviZ!
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobio NO , 88-86

Comment

• kako ih izjeba Vasquez

Comment

• Tako je bre!!!

Faking Grivz Vaskez

Comment

• Jeste da je tek pocetak sezone ali ovakvim pristupom i ovakvom igrom Majami nema teorijske sanse da odbrani titulu.
                          sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Oklahoma!
                            sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Originally posted by Bonomo View Post
                              Jeste da je tek pocetak sezone ali ovakvim pristupom i ovakvom igrom Majami nema teorijske sanse da odbrani titulu.
                              Veliko finale je za 7 meseci.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Lakse malo sa prognozama, koji vam je, drugo kolo, posle prvog su vec bili vidjeni kao novi sampioni, a posle drugog nemaju ni teoretske sanse, ma daj.
                                Cuj prvi maj

Comment

Working...
                                X