This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jebali su jeza u ledja oni koje Paculia bude izvlacio
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Lou Williams je jedna takva nula od igraca, pa makar dao 54 poena. Kako bre mozes na -3 da se zabijes u petoj sekundi napada izmedju 2 igraca od preko 210?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Stvarno nema mozga Lu. Nejasan mi i ovaj zadnji napad Atlante, bek fintira igraca za tri ima idealnu poziciju za sut sa distance, sam ko duh i on daje Smitu na trojku. Harden ko drogiran.
        Cuj prvi maj

Comment

• Pa da, a u napadu posle toga je bio sam na trojci, a on daje extra pas Smoove-u koji je ocajan suter za 3.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Knicksi ne popustaju a Cikago lagano zavrsava svoj posao...
            sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Kakve suteve uzima Lin. Sramota.

Comment

• Sad sam se ukljucio, sta je sa Heat-om? Sto trckaraju po terenu? Kasne plate?
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Bradonji bolje ne moze biti
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                    Sad sam se ukljucio, sta je sa Heat-om? Sto trckaraju po terenu? Kasne plate?
                    Rek'o Riley da nema para, ko hoce moze da ide slobodno.
                    sigpic

Comment

• 42 poena
                      Last edited by Heartbreak; 03-11-12, 01:55.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Rek'o Riley da nema para, ko hoce moze da ide slobodno.
                        Hahahahaha placem

Brada ce biti jebeno najbolja dvojka lige ove sezone.

Comment

• Atlanta gubi 5 razlike, minut 10 do kraja, umesto da probaju da odbrane oni odmah prave faul nad Hardenom, kome je to poslastica, ovaj spakuje dva, daju kos i opet odmah prave faul nad Hardenom. Idiotizam.
                          Cuj prvi maj

Comment

• jel to durent ima 14 skokova?
                            It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Znam da je Heat druga ekipa u regularnom delu a druga u PO ali da ih ti demoliraš bez Camby-ja, STAT-a i Shumpert-a a oni kompletni...
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Nejtara 16 poena i 12 asistencija, da ima 10 centimetara vise, bio bi All-Star.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X