Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav pas Kobe-a, al robot ne prati, sramota.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako je rusty Dwight, tacno se videlo malopre.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• TATICAAAAAAAA WHAT A STATEMENT!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odlicna utakmica, odlicna!!! Konacno malo prave kosarke, Portland je pravo osvezenje.
          sigpic

Comment

• Kako me nervira ovaj napad Lakers-a kad Dwight (ili drugi visoki) primi loptu na 45, 16 metara od kosa, ne uspe da uruci loptu i ostane bez drugih resenja. Sta ce da uradi? Da sutne?
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Tu verovatno Nash treba da pokupi loptu u trku i da odigraju running pick and roll, al' stvarno je glupo sto nemaju plan B. Posebno sto je robotov passing skill u minusu.
              sigpic

Comment

• Lee se bas trudi da unisti svoju ekipu

Comment

• Lee i Curry kombinovano sutiraju 2/26 iz igre...

Comment

• Tacno se vidi da nije 100%. Stari Dwight bi ono zakucao.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                      Lee se bas trudi da unisti svoju ekipu
                      Sut iz igre 2/16

edit: Sad vidim i za Curry-a, hoce li im neko reci da prestanu da sutiraju

Comment

• Radio Robot na levici, iznenadjuje me kako ima fin touch oko obruca.

Comment

• Batum i Matthews gaze, mnogo su zajeban wing par, odlicne atlete sa podosta skill-a, posebno Batum. Tesko ce se LA iz ovoga iscupati, posebno bez Steve-a.
                          sigpic

Comment

• Bravo.
                            Ajde, okreci ovo
                            sigpic

Comment

• Landry odlican u odsustvu Boguta. Drzi ih u igri.

Comment

• Zar se i Pavlovic brat poigrava sa nama

Comment

Working...
                                X