Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bradonja 15 poena-5 asistencija za cetvrtinu i po.
    Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by Wilshere_10 View Post
      Wado, kakav je Kinez-prodavac-dresova?
      Solidan Kinez, solidan. James dominira, ovaj samo treba da gleda doktora.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• odbrana nam suplja ko sir

Comment

• Grab that Jo!
          And 1 !

Booz u elementu...

Comment

• Opa maco, vide Singler-a...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta radi Harden, majko mila...
              "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Kada vidis da je igrac kao sto je Harden bio klupa Russ-u i kompaniji, tacno da se ubijes.
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• ja sam uvek bio za to da Russ popije trejd, al jebiga...

Comment

• Iggy kao da je nadrogiran.

Comment

• pickica..gotov mec u fili

Comment

• Kakvo odsustvo ideje, kako los protok lopte, kakva dva indijanca Iguadala i McGee. Kriminalna ekipa.
                        Cuj prvi maj

Comment

• Kakav split i pas Nejtare
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• bruka teska ..Igyy je narkoman ...Mozgov je tatica za McGee-a i Kufosa

Comment

• Oce li ovaj Denver krenut da igra ako Boga znaju.
                              Last edited by Reise; 01-11-12, 00:44.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                                Kakvo odsustvo ideje, kako los protok lopte, kakva dva indijanca Iguadala i McGee. Kriminalna ekipa.
                                Veceras da. Ali bice oni mnogo dobri. Samo da se Iggy uklopi u ovakav napad.

Comment

Working...
                                X