X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Je l' moguce da niko ne gleda Heat?
    Gleda se Heat, prati se James & Co. ali nema potrebe komentarisati bedak od Clippers-a. A i da ne kvarimo ugođaj onima koji mrze Heat.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• dajte neki link za skidanje utakmica posto nisam bio kuci ?

Comment

• Originally posted by delgado View Post
        dajte neki link za skidanje utakmica posto nisam bio kuci ?
        Ja ne znam za te linkove ali veruj mi da nemaš šta da vidiš. Pogledaj scoreboard i sve će ti biti jasno.

sigpic
        - 4xMVP -

Comment

• Ray Ray 15 poena, to mi se svidja

Comment

• Originally posted by delgado View Post
            Ray Ray 15 poena, to mi se svidja
            Lagano ulazi u ritam. Razbijaće odbrane trojkama. James i Bosh se uigravaju na 4 i 5 ali biće tu pomoći i sa klupe. Imamo 5-6 dobrih trojkaša. Neka samo jednoga od njih ide na svakoj tekmi i biće rasparčavanje protivnika. Ne znam zašto Spo forsira samo Cole-a i zašto uopše igra sa play-om. Voleo bih da vidim prvu petorku sa dva beka. Lično mislim da nam play uopšte nije potreban osim možda u nekim situacijama koje će biti vanredne.

sigpic
            - 4xMVP -

Comment

• Naguzice nas Knicksi, ali valja videti kako izgleda ova nasa decurlija

Comment

• http://directtv.me/stream8.html

Da pogledamo jos malo
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sasvim lepo igramo protiv Knikcs-a. Green, Lee i Terry odlicni. Sva trojica ce biti lepo pojacanje za ovu godinu. Videcemo kako ce izgledati drugo poluvreme.
                  sigpic

Comment

• Beal i Vesely dominiraju

Comment

• Kako reseta Madafaka, milina za gledanje
                      sigpic

Comment

• Da pogledamo malo

http://www.thefirstrow.eu/watch/1475...berwolves.html
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakvu je ovo crnu petorku izveo? Cole-Wade-Allen-Battier-Bosh! Odmara James-a!

sigpic
                          - 4xMVP -

Comment

• Izgleda da Lebron nece uopste ulaziti ako sam dobro cuo.

Comment

• Neće. Odmara ga zbog početka sezone. Odigrao je 102 utakmice od decembra.

Umesto Shane-a ušao Rashard, a umesto Bosh-a ušao Dexter the King!

Miller menja Allen-a i izgledaju dobro uigrani. Wade se popravlja u napadu. SA nije ni za....

Dexter the King pravi pičvajz u reketu SA!
                              Last edited by Branislav; 20-10-12, 21:22.

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

• Klupa Heat-a se bez problema nosi sa SA, a pridošlice su se izgleda odlično uklopile. Miller rešeta! Miller 4/4 za 3. Kažem, samo neka jedan trojkaš bude raspoložen na svakoj tekmi i.......
                                Last edited by Branislav; 20-10-12, 21:25.

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X