Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Сад Партизан освоји Евролигу, и следеће сезоне дође нам Лејкерс у Пионир. Резултат небитан. Битно је да ми онда сабијемо у навијању, да се Амери погубе и одушеве и онда дође Коби тако одушевљен слика се самном. ААААааааааааа какав сан!!!

@тема,

Мерион данас бриљира. Прво направи ону дуплу па после убоде тројку. Јебач!
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Jbt, al' sam od ove pauze i haosa izgoreo, ne znam vise ni ko gde igra.

Elem, Azubuike izgleda solidno sto me prilicno raduje, a Jennings nastavlja da chuck-uje, to se bar nije promenilo. Ajd malo da se pogledaju Bulls-i, pa na kunt.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Linak

http://www.rojadirecta.me/goto/porta.../p/canal5.html
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Waiters krompir za sada. Ne deluje batica bas za top 5 pick, ali ajde, tek su poceli sa pripremama za novu sezonu...Mada me nije odusevio ni na onim letnjim ligama.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Waiters je svakako igrac koji ima najvise potencijala da bude bust, valjda nece biti tako, zasluzuje Cleveland konacno jednog dobrog beka. Sto se mene tice, i sa Tristan-om su promasili, mada vec smo pricali sta bi bilo da su draftovali Jonas-a.
            sigpic

Comment

• Stacey komentarise, pa ne moze lepse.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Kapiten se istripov'o da je Derrick, 'oce iz mrezice coast to coast. Inace, vec se vidi da ce napad ici tesko, u odbrani malo previse pomaganja, ostaju ljudi sami, ali dobro, prva tekma.
                sigpic

Comment

• Defense creating offense, ima li ista lepse u kosarci...
                  sigpic

Comment

• Uh kakva cigla Booz-a.

Rip igra dobro.
                    sigpic

Comment

• Taman kad sam krenuo da pohvalim utakmicu, a ono 3 prazna minuta na obe strane.
                      Dobro, traze se svi, ali na momente stvarno izgleda lepo, dve izuzetno kvalitetne odbrane.
                      sigpic

Comment

• Di su Radman i Marko?

Ajde Thibs, ne sprdaj se, ubacuj najbolje igrace.
                        sigpic

Comment

• Taj bi bio all star, samo da ima jos par centimetara, ovako ce verovatno uvek ostati samo odlican bench player. Luol-a izgleda ne jebe zglob sto je jako bitno, mada to moze da se promeni u svakom momentu. Memphis bas dubok ove sezone, dosta mi se svidja njihova filozofija sa cvrstom odbranom i kompletnim igracima na svakoj poziciji.
                          sigpic

Comment

• Bayless ce izgleda opet imati malu minutazu, Mike Conley je ipak neprikosnoven u Memphis-u. Steta, taman sam se nadao da ce Bayless napokon negde gde moze da igra vise.
                            sigpic

Comment

• Iskreno, svidja mi se nova bench mob, izgleda daleko bolje ovako uzivo, nego na papiru. Nate i Taj lozane, tu je i Bellinelli, Nazr tatica i Jimmy rutiner. Nece ovo biti toliko lose kao sto se cinilo na keca.
                              sigpic

Comment

• Bellinelli pocepa mrezicu..kada se on nalozi gori od Korver-a.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X