Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ima li sansi da se do 7 sati sazna kakvo je stanje s njim?
    sigpic

Comment

• Je li ovo Skot Bruks uplakan?

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Nema to veze sa kvalitetom odbrane, to ima veze sa elementarnom svescu sta se desava oko tebe i reagovanjem. I, on i Russ su debelo zakazali po tom pitanju veceras. Harden s tim nema problema, al' ih zato ima sa pronalazenjem muda.
        Svejedno, celu seriju zasluzuje 6 faulova za poluvreme. Jednostavno tanak odbrambeni igrac. Lose noge, sta lose, ocajne noge, anticipacija jos gora.

Comment

• To sto je brzo ustao po meni ne mora da bude nikakvo merilo. Secam se da je Ronaldo pao na jednoj utakmici povredjen u 60. minutu, zavrsio je utakmicu i tek su kasnije utvrdili da je pokidao ligament u kolenu. Mislim da to brzo ustajanje ne mora nista da znaci.
          sigpic

Comment

• jel se radujete hejteri ?

Comment

• LeBron scored or assisted on 55 of the Heat's 104 points. He's the 1st with 26 Pts, 12 Ast, 9 Reb in NBA Finals game since Larry Bird ('86).
              Found balls <3

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Svejedno, celu seriju zasluzuje 6 faulova za poluvreme. Jednostavno tanak odbrambeni igrac. Lose noge, sta lose, ocajne noge, anticipacija jos gora.
                My bad ipak, nisam lepo video, sad sam nasao snimak, Sefolosha ga je cuvao, a ne Durant. Jos gore, odlican odbrambeni igrac pravi neverovatnu gresku. Jos jedna stvar, kako mu bre niko nije bar skrenuo paznju na to da je covek povredjen i da mu pridje, pogledajte koliko je Lebron driblao u mestu.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by delgado View Post
                  jel se radujete hejteri ?
                  Ne bas.

Ali se radujemo svakom tvom komentaru.Dobar si komicar.

Comment

• Twittersphere hammering Scott Brooks. I'd swear I saw him tell his team 5 ticks were on shot clock. Every player looked up at it. RW, too.

Bucher
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ja ne mogu spavati posle ove pvorede, jebeno ne mogu. Nisam spavao uopste pre utakmice, 6 sati je , znaci ne mogu spavati

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                        To sto je brzo ustao po meni ne mora da bude nikakvo merilo. Secam se da je Ronaldo pao na jednoj utakmici povredjen u 60. minutu, zavrsio je utakmicu i tek su kasnije utvrdili da je pokidao ligament u kolenu. Mislim da to brzo ustajanje ne mora nista da znaci.

Da, ali u slučaju da je bilo koleno ne bi mogao da čuči bez problema na pauzi. Pre će biti da je grč.

U životu se više nisam uplašio, keve mi... pogotovo kada su ga izneli, mislio sam da uopšte neće moći da se osloni na nogu.

Mac, da ga nisi zgotivio kojim slučajem?

Comment

• If: (5) Jump balls which are not the result of a held ball caused by the defense, then shot clock is NOT reset.

Je l' moze neko da razluci ovo, meni mozak ne radi. Ako sam dobro skontao, ako odbrana ne prouzrokuje mrtvu loptu, onda se ne vraca na 5 sekundi?
                          sigpic

Comment

• I brat cardboard gerald, samo za odabrane:

i'm betting lebron got cramps because he has been eating too much feta cheese wtf lebron stop eating all that feta cheese

Da nisam mrtav umoran, sad bih vristao od smejanja.
                            sigpic

Comment

• Samo mlati o feti, non stop, celu noc

Comment

• Ne mogu vise cekati.

Laku noc
                                sigpic

Comment

Working...
                                X