Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nece Lebron propustiti celu seriju, izgleda da su mu se samo upalili misici, odmor je tu lek, nista vise.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Nece Lebron propustiti celu seriju, izgleda da su mu se samo upalili misici, odmor je tu lek, nista vise.
      Hoce biti spreman za sledecu tekmu?
      sigpic

Comment

• Da li da placem ili da se smejem? Malo su mi veci nagoni za ovo prvo, jer je veoma tesko pobediti OKC bez MVP-a.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          3 poena sa pola noge na 94 94. No clutch.
          I, vrlo umna odbrana Durant-a koji mu se odmakao 3 metra, ne verujem kakav kralj. Kudos for the three, of course.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by delgado View Post
            Pirova pobeda.. Eto sta se desilo kad sam se vratio

DAL JE MOGUCEEEEEE
            Bezi dok jos mozes, da ne dobijes batine od LBJ-a i ostalih navijaca Majamija.

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
              Hoce biti spreman za sledecu tekmu?
              Niti sam doktor, niti sam vidovita Zorka, samo kazem sta mislim da je problem iz nekog iskustva. ;)
              sigpic

Comment

• OKC sut za tri 3-16, Hardenov iz igre 3-15

Comment

Niti sam doktor, niti sam vidovita Zorka, samo kazem sta mislim da je problem iz nekog iskustva. ;)
                  Znaci cekamo Apin izvestaj
                  sigpic

Comment

I, vrlo umna odbrana Durant-a koji mu se odmakao 3 metra, ne verujem kakav kralj. Kudos for the three, of course.
                    2nd class defender. Everybody knows it. That's why he is not an MVP.

Comment

• Ne razumem sta se palite. Covek se nikad teze nije povredio i sad ce zbog jednog kolena da propusti finale Ajde molim vas. Sledecu tekmu igra 45 minuta, kad vam kazem.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                        Znaci cekamo Apin izvestaj
                        Apa je veterinar,to se ne racuna

Comment

• Onaj osecaj kad ne mozes da se radujes zbog pobede...

Comment

U zatvor ces ti u svakom slucaju

Nece bre Lebronu nista da fali zivotinja je to...pa mojoj baba Lidi kolena kao kosarkaska lopta i ide ona do kapije da gleda narod nije frka.
                            sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                              Ne razumem sta se palite. Covek se nikad teze nije povredio i sad ce zbog jednog kolena da propusti finale Ajde molim vas. Sledecu tekmu igra 45 minuta, kad va kazem.
                              Nije koleno, bar ja mislim da nije, kvadriceps je pre. Mene Srdjan i Darko zajebase da se drzi za koleno, daleko vise je licilo na neki jak grc, znate i sami koliko vremena treba da to popusti.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                2nd class defender. Everybody knows it. That's why he is not an MVP.
                                Nema to veze sa kvalitetom odbrane, to ima veze sa elementarnom svescu sta se desava oko tebe i reagovanjem. I, on i Russ su debelo zakazali po tom pitanju veceras. Harden s tim nema problema, al' ih zato ima sa pronalazenjem muda.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X