• Show
Clear All

• Nece valjda najgore

Comment

• Nema sanse

Comment

• Ajde nastavljajte utakmicu jbt.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Jeste, covek koji se nikad nije povredio, bas je prokletstvo.
          Ma u vezi titule, samo mu jos ovo fali kad je skoro na domak nje.

Comment

• E ako ih sada ne dobiju mislim stvarno
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ustvari, moguce i da je misic, da je nesto drugo ne bi on mogao onako da se krece nakon pada.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma kurac,sad su se i oni usrali. Dal ce ovako da izgube

Comment

• Ajde Battier skautuj ovo! Mrs!
                  sigpic

Comment

• Ponovo ce Vest izgubiti utakmicu
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• LeBron macka...<3
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Tako je bre!

Comment

• Ne volim ga ali naklon do poda majstore

Comment

• Willis Reed momenti

Comment

• To bre, probi govedo sunce mu jebem.
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Lebron ne moze da potrci, covek mu se odaljio 2 metra, alal vera.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X