Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Russ preteruje, sad malo razigraj druge.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa faul Thabo napravi jebem mu lebac...
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kakvo sudjenje, opet, cetvrti put zaredom.

Comment

• Ovde ce krv da se prolije kako je krenulo.

Comment

• OCAJ OD KOSARKE, OCAJ!!!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• OVO SE ZOVE PLEJOF U PICKU MATERINU!

Comment

• Brza kosarka,ne mogu da ispratim sta se desava

Comment

• Koja smejuria

Comment

• Koliko je Wade praznoglav lik. Neverovatno.

Comment

• Harden poceo da prodaje lopte kao na prosloj

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Brza kosarka,ne mogu da ispratim sta se desava
                        Toliko brz lopta leti sa jedne na drugu stranu, samo u kos nikako.
                        sigpic

Comment

• Ova serija se svela na to ko ce vise da zajebe svoj tim. Wade ili Russ. To je to. End of story.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Toliko brz lopta leti sa jedne na drugu stranu, samo u kos nikako.
                            Oklahoma je dosta koseva ubacila

Retardirane sudije nista ne sviraju na obe strane.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Ova serija se svela na to ko ce vise da zajebe svoj tim. Wade ili Russ. To je to. End of story.
                              Setio si se
                              sigpic

Comment

• GO RUSS!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X