Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Majami pogodio duplo vise slobodnih, u tome je najveci problem.
    A izgubljene lopte ne vredi komentarisati.

Comment

• Kakav kvalitet kosarke, pravo NBA finale.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa Bog te, gdje je njemu ugura.
        sigpic

Comment

• Veliki TABO

veeestbruk
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sramno,ali sramno!

Comment

• Sad ce pogoditi neki sut u sledecem napadu i sve ce se zaboraviti.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• dec ratj bejbi dec rajt bejbi

Comment

• KAKAV POVRATAK! MOZETE VI TO!

Comment

• Dvejn Vejd, doktor.

Comment

• Tako je bre. DEFENCE DO KRAJA!!!!!!!
                      sigpic

Comment

• Bravo Thavo, bravo Russ-e idiote. Ajde sad odbrana.
                        sigpic

Comment

• Promasi jedno moli te brat.

EDIT: Ma nema sile
                          sigpic

Comment

• Nejasan mi je Brooks, zasto ne Ibaka umesto Perkins-a, pa ocigledno je da u pick and roll-u niti moze da odbrani Lebron-a, niti moze da stigne da se vrati na Bosh-a, koja je poenta njegovog bivstvovanja na parketu.
                            sigpic

Comment

• Nema , najmirniji igrac lige , vidis mu po faci
                              Samo mirno odigrati napad , ugurati neku dvicu i onda odbranu
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Nema sanse Hitovci da promase slobodno! Kad bi pala jedna trojcica sada, ne znam da l' je bilo jedne u ovom poluvremenu.

Comment

Working...
                                X