X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• haha kakava blokada howarda, zivu je uvati

Comment

• Brutalno

Btw, Pierce ce startovati, to sam zaboravio da napisem.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dvajd odma krenuo da ponizava....ziva lopta...

Comment

• Dobice to Celtics-i, Pistons-i su totalni raspad.

Comment

• Klivlend sve pogadja a ja igrao papke u hendikepu
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kakav crossover Augustin-a, mali je zver!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Opasan ovaj Irving

Comment

• Kyrie odlicno krenuo. Dva puta slalom, posprdao se s odbranom Pacers-a...
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Odlican Irving na startu, 3-3 uz asistenciju. Sa druge strane West vec 2 ofanzivna skoka, a nije ni pola cetvrtine proslo.

Comment

• hahaha kakav car q-rich, klupa orlanda svo vreme sedi, a on ustaje sam i mase rukama nakon svokog kosa orlanda

Comment

• Orlando kaka po Risovima!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                          hahaha kakav car q-rich, klupa orlanda svo vreme sedi, a on ustaje sam i mase rukama nakon svokog kosa orlanda
                          Nazalost, ocigledno je da jedino Q-u znaci ekipa, ovi ostali kao da igraju za sebe. A, Indiana ce poceti da igra odbranu, kad cete shvatiti da pocetak utakmice ne mora nista da znaci.
                          sigpic

Comment

• Koraci... nikad ih ne sviraju, a uvek naprave extra step.
                            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• joj zaboravio sam da je debela beba u orlandu.. da sam se setio, ne bi se ni kladio na njih

Comment

• Indijanci ovo dobijaju lagano, jedino ako Cleveland nije čvrsto odlučio da prvu rundu PO igra protiv Miami-a!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X