Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• to je to... sledi finale gde ce nadam se moj OKC da pobedi i uzme prsten a i da osveti Boston.....
    vidim i majami opet ima navijace posle game 5... sta reci, kakav tim takvi i navijaci...
    laku noc, ili dobro jutro, kako kome...
    VALENTINO ROSSI #46

Comment

• Chris Bosh wins the game. End of story.

Comment

• Originally posted by Valentinik Rossifumi View Post
        to je to... sledi finale gde ce nadam se moj OKC da pobedi i uzme prsten a i da osveti Boston.....
        vidim i majami opet ima navijace posle game 5... sta reci, kakav tim takvi i navijaci...
        Mi smo tu odavno, ne brini ti za nas ;)

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          Chris Bosh wins the game. End of story.
          Dva i po coveka

Comment

• @Mac

Kako bitan podatak sa ove distance, mogu i da kazu da nikada igrac koji je postigao TD u Game 7 nije ovako zakopao svoju ekipu.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

to je to... sledi finale gde ce nadam se moj OKC da pobedi i uzme prsten a i da osveti Boston.....
              LeBron travelled.

Comment

Šta ćeš. Takvi smo. A ovo za OKC ćeš malo da pričekaš.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Dvojka kao kuca.

Comment

• Nek mu daju 4 kad vec ne znaju sta ce.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• It's for three, no, for two. But who cares? The game is over!
                      Last edited by Урош94; 10-06-12, 04:14.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Aplaudirajte im imajte postovanja.

Comment

• Garnet zavrsio karijeru 99%
                          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                            It's for three, no for two. But who cares? The game is over!
                            - JVG
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                              It's for three, no for two. But who cares? The game is over!
                              mislis obrnuto

Comment

• Prisustvovali smo verovatno poslednjoj epizodi u prici dva velika tima. Legendarna tima. Puna Hall of Famera. Salut

Comment

Working...
                                X