Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovo je bilo za kraj. Rondo unistio Boston. Cestitke Heatovcima, bice uzbudljivo finale.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Idemo, idemo, idemo! Captain D!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ali, ali... RONDO IMA TRIPLE DOUBLE!!!
        To je bitno , finale ko sisa
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Bili smo blizu al jbg bolji su.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Covek je izgubio utakmicu.

P.S. Mvp javi se,Mvp javi se.

To je otprilike i bila poenta mog posta.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Navario si se, pa tripujes.
              Ма где трипујем, вришти дебилка мртва цео меч, не престаје. Набили јој микрофон у буљу. Само вришти, не престаје, НЕ ПРЕСТАЈЕ!
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Jednostavno moram:

KRENULI DA OTPADAJU TOČKOVI!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Ljuba ti ono rece na +7 za Boston da nema TEORISKE sanse da se vrate ?
                  Zivo me zanima sta ce biti u Bostonu sada , da li ce Doc ostati , da li ce ,,velika trojka,, ostati i sta ce biti
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Veceras ocigledno razlika Bosh, odbrana i trojke dobile utakmicu.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                      Ljuba ti ono rece na +7 za Boston da nema TEORISKE sanse da se vrate ?
                      Zivo me zanima sta ce biti u Bostonu sada , da li ce Doc ostati , da li ce ,,velika trojka,, ostati i sta ce biti
                      Је л' ме зајебаваш?
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                        Ма где трипујем, вришти дебилка мртва цео меч, не престаје. Набили јој микрофон у буљу. Само вришти, не престаје, НЕ ПРЕСТАЈЕ!
                        Sad provalih o cemu pricas. Jbt, ko Nazgul iz Gospodara prstenova

Comment

• ,,,Zakucajte daljinski na SK``

Komentatori gostovali u Off Topic Caffeu
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Spolstrin osmeh , neprocenjivo

Comment

• Rondo is the first player to have two Game 7 triple-doubles in NBA history

sigpic

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                                Ljuba ti ono rece na +7 za Boston da nema TEORISKE sanse da se vrate ?
                                To ja protiv uroka...do sada me nije izneverilo

Comment

Working...
                                X