Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako Bass dere Heat , vec je 12 ubacio , majstor i to samo jedan promasaj cini mi se , Vejda i Dzejmsa nigde nema , izgubljeni totalno , pospremio ih Doc u dzep , i bez KG-a tj sa njegove 3 licne je +11 , bravo momci
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Ljuba90
      mvp,molim te kontrolisi se inace ce lancano sranje da nastane. I meni ide na kurac veceras,ali jbg.

Bukvalno sam ovo i ocekivao,ne znam sto se nerviram.
      Najgori igrac u Majamiju, bice valjda nekog trejda kao sto se najavljuje.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        A, Rondo se boji banana kao sisica neka.
        Moze prodor da mu bude "slican" onom kao sto ima Rose, ali bas zbog toga sto se boji da dobije rampu i to jnegovo bacanje frljotki ga nece dovesti na taj nivo.
        sigpic

Comment

• Nemojte zaboraviti da Bass na drugoj strani cuva Lebron-a. IGRACINA!!!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• polako, tu su sudije.
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Hoce pas namerno da ispadnu, u podsvesti mu je 100%

Comment

• i pored sramotnog sudjenja +11...svaka cast!!!
                BASS <3

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                  Moze prodor da mu bude "slican" onom kao sto ima Rose, ali bas zbog toga sto se boji da dobije rampu i to jnegovo bacanje frljotki ga nece dovesti na taj nivo.
                  Bas zato nikad nece ni biti blizu Derrick-a sto se tice finishing-a oko kosa i tu im je otprilike glavna razlika kad je napadacki arsenal u pitanju. ;) Rondo bre desnom polaze sa leve strane i to onako ostavi loptu na tacni da mu neko lupi bananu, cak je ni ne stiti. Ne moze to tako osim ako bas nemas livadu ispred sebe.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne mogu da pronađem advekatnu sliku Brandon u zelenom dresu da stavim na avat!

Comment

• A faul na Basssu?

Comment

• Lebron 4 suta. 4
                        sigpic

Comment

• Kad li ce Manu vs Timoti, da bog da se raspali pre prve runde. Da pocne na poluvremenu i da ga Manu izmlati i onda da se vratimo na NBA...Jeste tako cemo.

Comment

• Ma neka i ispadnu govna kada ovako igraju. Neka se nose bre u pm.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

• Wadea toliko boli patka da i mene nervira.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Cak je i Pierce cekao 2 sekunde da mu sviraju faul.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X