Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nemojte zameriti ako u drugom poluvremenu Boston bude nastavio da igra ovako, a ja pocnem da ludim. Cisto da znate sta sledi.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• mislim da boston ima vise u zalihama za drugo poluvreme,
      pogotovo sto james ne moze u tom tempu citavu tekmu.

ali, ako koji slucajem odigra u tom tempu citavu tekmu
      onda nemamo vise sta da pricamo.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by Paradox91 View Post
        Lebron zapusio hejterima usta.
        Mani ih. Nemoj da pred kraj tekme kada bude "čupavo", a on neda maksimum, da počnu da iskaču ovde kao pečurke posle kiše.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Nemojte zameriti ako u drugom poluvremenu Boston bude nastavio da igra ovako, a ja pocnem da ludim. Cisto da znate sta sledi.
          Pa nece valjda imati bas toliko lose vece. Mada James je dao nekoliko koseva iz dosta teskih situacija, ne moze se reci da Boston igra lose u odbrani. Ali u napad su mnogo podbacili, deluju bez pravog resenja

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
            Mani ih. Nemoj da pred kraj tekme kada bude "čupavo", a on neda maksimum, da počnu da iskaču ovde kao pečurke posle kiše.
            Mogu zamisliti revoluciju ako bude neizvesno na kraju, a on ne uzme zadnji sut.
            Aj, vratimo se utakmici, da ne zapocinjem.

Comment

• Tesko cemo mi ovo da dobijemo, vrlo, vrlo tesko.

EDIT: Tehnicka?
              sigpic

Comment

• Da li je moguce da u kontri tri na jedan, James i Wade ne dobiju loptu i Shane ide na KG-a?
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• A, daj bre, tehnicka, nemojte me zajebavati.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Idi Shane u tri lepe. Igras 15 godina i ne znas kontru 3 na 1 da zavrsis.

Comment

• Grohotom se smejem za ovu tehnicku...

Comment

• Za sta oni sviraju tehnicke

Comment

• battier je smrad, to smo apsolvirali.
                          It is not the violence that sets a man apart.
                          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ma Shane uzmi loptu covece boziji, jesi normalan ti?
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Dok madafaka ne pogodi nesto nema od ovoga 'leba.
                              sigpic

Comment

• Shane kao ovca u svemiru!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X