This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    OK, dosta trolovanja. KG, Madafaka, Ronda, Ray Ray i da se zavrsava ovo.
    Ko bre troluje? Kidamo bre sada, Nebojsa sine, nemoj da zajebavas, je l' navijas ti za chicago ili ne?

Inace, ako Bosh igra 20 minuta max, i da kazemo da ponovi dobru igru od proslog puta, nista ne vredi ako Wade ne proradi, posto mislim da ce onaj cije ime ne sme da se spomene odradi svoj deo posla.

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
      Ajmo neki link molim.. ostadoh bez tv-a
      http://www.balkansport.info/threads/37-balkansport-2 Brza registracija i to je to, bolju sliku teško da češ naći.

Comment

• Morace opet neko sa klupe dobro da uskoci inace ce biti cupavo...
        Ajmo Dulinze, Markize, i Pjetruze...

Comment

• LEGENDA!
          sigpic

Comment

• Prosle godine je Bosh vecini isao na k...ove sezone polako postaje jedan od omiljenih igraca

Rio bre!

Comment

• Pozdrav svima. Ajde Boston!
              "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Lebron prikucava
                sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• MADAFAKAAAAAAAAA
                  "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Gde jurite u pm, gde jurite...

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

• Mrzim kad mi lap nije tu, ne mogu da se koncentrisem lepo na tekmu, ostacete uskraceni za "strucne analize".
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mozda je igrao nogom...
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Opet promaja glumi ludilo.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tresem se od uzbudjenja u picku materinu...

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
                              Tresem se od uzbudjenja u picku materinu...
                              Emile,smanji ocekivanja...lakse ce ti biti

A Rio je stvarno debil. Cuti tu i igraj nabijem te.

Comment

• Nije morao da daje tehnicku, al' ajde..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X