Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Od kada se opravio od povrede Knicks-i su 2-8 ili tako nesto,a dok nije igrao imali su onu seriju pobeda sa Lin-om.
    Kaze da mu trener ne odgovara,ko ce ga zanati sta je on sada umislio....

Comment

• Golden State treba da cima Knicks-e i da iskoristi ovo ASAP!
      Mada, ko zna, mozda se ne uklapa u Hand down, man down-ovu filozofiju.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• The Los Angeles Clippers and Utah Jazz have discussed a Raja Bell trade, according to sources.
        Alex Kennedy

Hawks-i izjavili da ne postoji mogucnost da J-Smoove bude trejdovan...
        sigpic

Comment

• Carmelo Anthony's agent, Leon Rose, disputed a New York Post report that his client would like to be traded.
          Rose called the report "laughable." The odds of Melo's exit from New York before Thursday's deadline are remote, but it's clear that things are turbulent in New York right now and the team is headed in the wrong direction at the wrong time.
          A sta ce drugo agent da kaze nego da demantuje.

Comment

• Comment

• Njujork ce mozda postati ozbiljna ekipa, sources tell ya.

Woj

Comment

• Mike D'Antoni has resigned as New York Knicks coach, a source tells Y! Sports.
                Wojnarowski pa nakon sekund
                Another source confirms D'Antoni ouster with Knicks, tells Y!: "Conflicting visions of club's future...Mutual decision to no longer coach."
                Bilo bi dobro ovo drugo pa da gledamo malo prave kosarke u MSG,i mislim da su Bucksi na dobitku sa onim trejdom malo mi zao sto ode Monte ali konacno jedna Run and Gun ekipa.
                Last edited by stefan12; 14-03-12, 18:25.
                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ko je ood normalnih trenera slobodan, NYK su interesantan posao. Ili mozda neka koledz kombinacija, recimo Pitino posle MM?
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Fil Dzekson.
                    Negde sam procitao da ce da se vrati u NBA al samo Knicks-e hoce da trenira valjda.

Comment

• Late Tuesday night, the Golden State Warriors and Milwaukee Bucks completed a five-player blockbuster trade. The Bucks acquired Monta Ellis, Ekpe Udoh & Kwame Brown in exchange for Andrew Bogut & Stephen Jackson. Bucks reporter Gery Woelfel reported after the deal that the Bucks also had a standing offer of Luis Scola, Samuel Dalembert. and picks for the same package. The Bucks received more talent by acquiring Monta Ellis, but the better overall fit for the team might have been the Rockets offer. Agree/disagree?
                      Rockets had offered Scola, Dalembert and No. 1 pick plus other considerations for Bogut and Jackson.
                      Gary Woelfel

Veoma interesantna stvar. Ako su stvarno imali tu ponudu zajedno sa ovom, sto je onda nisu prihvatili? Po meni, ovo bi bio bolji trade..
                      sigpic

Comment

• Jako je tesko trenerima sa koledza u NBA iz hiljadu razloga, mislim da je najbolje da ako ne uspeju da dovedu Fila da probaju sa Shawom. Triangle bi mogao da bude sjajan imajuci u vidu roster Niksa.

Comment

• Nebi bio los ni taj trejd,samo mislim da im je bolje ovo sa Ellis-om dobijaju igraca koji moze svako vece 25+ poena da postize a Bucks-i zadnje dve godine imaju dosta problema sa efikasnoscu,odbrana im nije nikada bila problem jer imaju Skiles-a za trenera ali misli da ce sada verovatno primati vise poena ali i postizati....

Comment

• Phil bi bio idealan za Knickse, veci deo karijere je proveo tamo.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                              Phil bi bio idealan za Knickse, veci deo karijere je proveo tamo.
                              Cuj idealan, sa onakvom ekipom Njujorka bi postao contender odma... Doveo bi i Mela u red, za razliku od D'Antonia, koji cini mi se nije imao nikakav autoritet tamo... Videcemo za par dana, dal ce Veliki Phil da se vrati na scenu..
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Malo blast from the past

Comment

Working...
                                X