Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Wilshere_19 View Post
    Pa jedini pokretljiviji koji mi pada na pamet je Eddy Curry.

Boozer za Gasola... Nepotreban trade.
    videcemo ovih dana sta ce se izdesavati sa gasolom

Comment

• Hvala adm..

Comment

• Dajte nam malo vise live prenosa ,bar 5 utakmica sedmicno

Comment

• Almir, dobar je on centar, ja to ne sporim, u odbrani je zmaj. Ali mi je nekako usporen. Sut necu da komentarisem... Licno, voleo bi da Al Jefferson dodje u Bullse, mislim da bi sa Rose-om razbijao.
          "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Originally posted by Almir__ View Post
            Dajte nam malo vise live prenosa ,bar 5 utakmica sedmicno
            Imas temu "NBA na SPORTKLUB" za ovakve postove.
            P.S. - Dobrodosao ;)

Comment

• Pa jel postoji neki centar koji je savrsen ??? Mislim da ne,svi su oni dobri na svoj neki nacin. Noah moze on i u napadu da odigra dobro ,volim kod njega,sto protiv jakih igra JAKO

Comment

• Emil prvi dan sam ovde ,nadam se da ne zameras :P :P i ne znam kako sve funkcionise,ali hvala

Comment

• Almire, samo obrati paznju na duple postove, koristi opciju EDIT. ;)
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• T-Mac, ona prica o Howardu, da li je realna, ili je to Adidas blokirao?

Dakle, ti si portir!

Comment

• E, sad, mogli bismo o tome ceo dan, tj o teorijama zavere, ali po zadnjim informacijama navodno Adidas nema nikakav interes tu i ne mesa se, mada pitanje koliko je to tacno. Jednostavno, izuzetno mi je tesko da poverujem da Dwight iz nekog normalnog razloga ne zeli u Chicago.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To bi bio najubitacniji tandem u NBA, bez premca.

Dakle, ti si portir!

Comment

• John Ireland says Dwight Howard will not sign an extension with the Lakers if they trade for him.

Kakva mazga...

Elem, u ovoj i u temi ispod mozete naci sve sto vas zanima u vezi trejdova, traceva i ostalih stvari vezanih za NBA.

http://www.sportklub.info/forum/thre...risanja/page16
                          sigpic

Comment

• Evo malo za navijace Celtics-a analize od Wojnarowski-og sa Yahoo! u vezi trejdova i toga slicnog..........

http://www.weei.com/sports/boston/th...o-big-deals-cs

Comment

• sekiram se svaki pu ka pocme kakva utaknica
                              na terevizoru u rumunjskoj kavani
                              dese radi ona komfrčasta konobarica
                              svelkim sisama smalim tesnim minićom i sobilatim dekoltejom
                              jar strame dane propustim štogođ vazno
                              paxe izbecim
                              gledam ninetrepćem

lutajući reporter tuta bugarin
                              nežno šapće sneguljici
                              dok patuljci ruju
                              u rudnici

Comment

• Lebron ponovo proglašen za najboljeg igrača Istočne konferencije (bio je i za mesec januar). Durant za najboljeg na Zapadu. Još samo Heat da završi kao prvi i treća MVP nagrada je tu. Mada i da ne budu prvi u reg. delu opet bi Lebron trebao da bude MVP jer je Durant samo najobičniji scorer.

http://www.nba.com/2012/news/03/02/p...s=iref:nbahpt2

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X