Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    Sa najboljim skorom*
    Najbolja ekipa lige je ona koja ima najbolji skor
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
      Najbolja ekipa lige je ona koja ima najbolji skor
      Vrlo retko, bas bas retko

Comment

• Evo kako izgleda situacija pred vecerasnje meceve:

4/26 Playoff Primer: DEN clinches #6 seed with win or DAL loss; DAL clinches #6 seed with win and DEN loss; MEM clinches #4 seed with win.
        4/26 Playoff Primer cont: NYK clinches #7 seed with win or PHI loss; PHI clinches #7 seed with win and NYK loss.
        4/26 Playoff Primer cont: ATL clinches homecourt in 1st Rd with win or BOS loss; BOS clinches homecourt in 1st Rd with win and ATL loss.
        4/26 Playoff Primer cont: CHI clinches homecourt all Playoffs with win or SAN loss; SAN clinches homecourt all Playoffs with win & CHI loss
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo ovako stoje stvari pred PO za sve timove osim za Miami:

"Sve sto si vid'o vid'o, cuo sto si cuo
          Zaboravi svaku lepu pricu, navikni na sranje
          Ti bi da se kupas, e pa moze malo sutra
          Bices u bedaku, nema vops i nema vutra
          Sve sto je bilo lepo sada bice ruzno
          Nesto ti je bilo smesno sada to je tuzno
          Ima da se droljas, nema petla kukurike
          Sve ce bre da nema bre
          SVE ZBOG JEDNOG CIKE"

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• sta mislite da li mogu ove godine lejkersi do velikog finala? ipak imaju najaci par centara u ligi, i na to dodas kobija koji postigne uvek oko 30 poena....

Comment

• Originally posted by te-ko92 View Post
              sta mislite da li mogu ove godine lejkersi do velikog finala? ipak imaju najaci par centara u ligi, i na to dodas kobija koji postigne uvek oko 30 poena....
              Lakers-i uvek mogu. Ja bih lično voleo da veliko finale igraju Miami-Lakers.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
              sigpic
              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
              - 4xMVP -

Comment

• Jamison se nece vracati u Cavs-e za narednu sezonu, ako nekoga zanima. Beasley ce verovatno napustiti Minny na kraju sezone, jer ne verujem da ce mu oni ponuditi 8.2 miliona. Mogao bi u Phoenix.
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kobe ne igra veceras i tako KD postaje prvi igrac jos od MJ-a koji je 3 sezone zaredom uzeo scoring title.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• pa durant je zasluzio... jer sa tako lakocom daje poene... da je to lepota gledati...

Comment

• Fuck, izgleda da igramo stvarno prvu utakmicu ovogodisnjeg PO-a, bem ti raspored...
                      sigpic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                        Jamison se nece vracati u Cavs-e za narednu sezonu, ako nekoga zanima. Beasley ce verovatno napustiti Minny na kraju sezone, jer ne verujem da ce mu oni ponuditi 8.2 miliona. Mogao bi u Phoenix.
                        jamison neka doje u majami, a beasley bi mogao u lejkerse..

Comment

• bilo bi bolje da sutra bude Majami-Njujork.. ipak je to bolja tekme od cikaga i filija u kojo se zna da ce cikago da dobije....

Comment

• Nash isn't coming back to #Suns. They need to get younger and truly rebuild. And he wants to play for a contender #nba

NY? Maybe Orlando? LA?
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              NY? Maybe Orlando? LA?
                              NYK for sure. Ne vidim drugu opciju.

Comment

• Legao bi Knicks-ima Nash samo tako. Magic ima Jameer-a jbg..malo bi smesno bilo da njega zapostave a da dovedu Nash-a. Mada, nikada se ne zna. Najmanje verujem da ce u LAL..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X