• Show
Clear All

• bolje na vrijeme odustati

Comment

• Davidenko je protracio WC nekom mladom francuskom igracu
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Davidenko sine, batali ti tenis, nemoj da se ponizavas ovako bez potrebe
        sigpic

Comment

• Nije prvi put protiv Zvereva, ocekivano

Comment

• Dobio bi ga i Misin brat rodjen 1997.

U drugom mecu je vec mnogo zanimljivije

sigpic

Comment

• Ide stabilni Reix do titule

Majstor je Kolya, i umjetnicki dojam u ovim porzima je odlican...sad ce napraviti break, al ga nece sacuvati do kraja seta

Comment

• A ova dvojica igraju na klasicnom Celindzer dovranskom terenu

sigpic

Comment

• Zetra je za ovu dvoranu Bercy

Break je tu, sad ga jos treba prokockati

Comment

• Mislim da je i Oliveti dolazio da ih gleda

Reix-u bi ovo bas znacilo posto nista u karijeri nije uradio.. mozda i prva ATP pobeda malo pre 29. rodjendana

sigpic

Comment

• Bravo!!! Prva ATP pobeda u karijeri i za njega monumentalnih +7000 eura u novcu

Protiv Conge moze da se opusti i uziva

sigpic

Comment

• Gael is back

Comment

• Raspored za sredu :

Mec http://www.atpworldtour.com/Scores/s...px?EventId=341
                          Sankt Peterburg http://www.atpworldtour.com/Scores/s...px?EventId=568

Muler i Matje bi trebali igrati mec dana ako budu raspolozeni, u Rusiji se opet nema sta videti

sigpic

Comment

• Tesko da cemo u Rusiji videti dobar mec do kraja turnira, mada Klizan i Elgin mogu da prikazu dobar tenis
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Neka, bice kvalitetnijih meceva na Celindzerima ujutru

Na kraju godine bismo trebali da se podelimo (prosle nismo uspeli) da uradimo analizu jacine svih turnira na osnovu rankinga igraca, recimo od 1/4 do finala. Podelimo po kategorijama i to je to. Ovaj u Rusiji bice na dnu, koliko god nosilaca da ostane

sigpic

Comment

• Moze, ja sam radila to jedne godine za 250, ali ima previse turnira i iskreno, smorila sam se
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X