This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bravo Nemci, i vi cete skoro imati teniskog sampiona, kao i Francuzi

Sa druge strane Britanci su malo mucnuli glavom pa dali WC Goldingu i Brodiju, Liam ce konacno biti prvi ozbiljan igrac rodjen '94. koji ce odigrati mec na ATP turniru, onog zalutalog momka iz Katara ne racunam
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Del Potro odustao od Queensa, koleno..

Comment

• Inace, zreb za Hale je sutra u 13:30
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Samo da Tomi ne naleti odmah na Federera ili Nadala, to bi bila velika steta ako moze da ponovi igre sa sljake na podlozi koja mu vise odgovara

sigpic

Comment

• al' Kohli ima naporan raspored

http://www.gerryweber-open.de/gwo_en/Schedule-of-day

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Klonirali ga ... ... Ja bi licno volio da Brown naleti na Rogera ili Rafu , kakva bi to bila teniska poslastica
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Nasao bi on nacina da i u ovakvom rasporedu izgubi sve meceve

Izuzetno se radujem turnirima na travi. Tereni Queensa su nesto najljepse sto se moze vidjeti nakon mjeseci sljake

Comment

• Jesu lep prizor ali mi to vise nije to otkad nema legendarnih Stela Artoa reklama, crveno zelena kombinacija je strasna. Inace, Kvins je bas oslabio a jos je i Marej neizvestan

Kad Kolsrajber pobedi sebe gledaoci ce moci da vide lepu egzibiciju

sigpic

Comment

• I meni su se tereni daleko vise svidjali sa crvenim reklamama...ali sta da se radi...zelena podloga ne moze biti ljepsa!!
                    Moze li Tomic do titule igra u Londonu?

Comment

• London, nije hteo da remeti planove Federeru i Nadalu

Sa njim je sve moguce, a ako bih negde voleo da uzme ATP prvenac onda je to svakako slavni Kvins.. da krene Bekerovim stopama

sigpic

Comment

• Kako London, Tomic igra Hale.

http://www.gerryweber-open.de/gwo_en/Players/Single

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Bas se usrecio sa tom odlukom.

Comment

• Au, ja sam se totalno prebacio.. pa on je stvarno blesav

Al od ove dve face iznad njega u redu mi je muka momentalno

sigpic

Comment

• Ko ce onda da osvoji Queens...James Ward

Comment

• Lik se odlucio za Halle, ne vjerujem
                                sigpic

Comment

Working...
                                X