Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Brajan nije uspeo da pruzi dostojan otpor Almagru ali ovo je sjajna nedelja za njega.. sledeca ce uslediti vec za par dana, makar sa jednom pobedom ako prikupi snagu
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Cudno niko nista ne pise. Drugi put smo osvojili Dizeldorf, ovaj put jos impresivnije, maksimalnim ucinkom i bez poraza u singlu.

Comment

• Posebno izdanje Srpskog tima u Dizeldorfu....bravo momci...nisu izgubili ni jedan singl mec a ove godine je bila jaka konkurencija...mene naravno najvise raduje pobjeda Janka protiv Berdiha i Kolija....odlicna priprema za Pariz...iiiiddddeeemmmmooooo

Comment

• Hoce napredovati Janko sta sa ovih 250 bodova?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Hoce napredovati Janko sta sa ovih 250 bodova?
            Jok, ostaje na 8. mestu.

Comment

• Nece, bjezi mu Berdih previse, ostaje 8.

http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx

Comment

• Ostaje Janko na 8 mjestu ali svaki mu je bod bitan jer na Americkoj turneji brani dosta bodova......zna li neko da li ce se oduzimati bodovi u ponedeljak sa Roland Garosa

Comment

• Jaka konkurencija?

sigpic

Comment

• Kad bi daleko dogurao na RG-u, pa da ne moramo da brinemo previse do kraja sezone.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako je krenuo, ne bi zacudilo da na Rg ode i dalje nego sto ocekujemo... Sa njim je svasta moguce..
                      Bravo momci!

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
                        Jaka konkurencija?

Prejaka.

Comment

• Јанкела је почео да чини чуда...
                          sigpic

Comment

• Nadam se da ce biti jos finala za Brajana, pocevsi vec od jula

sigpic

Comment

• Ne znam zasto se ironicni u vezi sa Jankom, ali on igra sjajno i veoma je konstantan...
                              http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• Dustin Brown dobio WC za Halle Ako servis bude dobar mozda i bude necega , prosle godine izgubio od Floriana Majera 2:1
                                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Working...
                                X