Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bellucci, Querrey, Baker i Dimitrov su kvalifikanti.
    Odgledao sam Dimitrov, odlicno servirao, cak 15 as udaraca i 90% osvojenih poena na prvi servis, sto je odlicno.
    Uspio je preokrenuti, iako je izgubio prvi set, uglavnom FH odlican, BH ocajan uz par pogodjenih BH paraleli.
    Gledajuci s kim ce kvalifikanti igrati, svaki od njih bi trebao proci prvo kolo, jer Sela, Young, Kukushkin i Staky na sljaci su itekako prolazne prepreke.
    Last edited by retro; 20-05-12, 13:45.
    Genius, outrageous, the best ever! RF!

Comment

• Vord i Hjuit su dobili prva dva WC-a za Kvins.. jedan bi stvarno morali dati Goldingu
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Sesta vezana nedelja za Tomica na sljaci, a tu je i sesta pobeda.. Lacko lako savladan a Kueri ili Kukuskin takodje mogu da se prodju

sigpic

Comment

• Bellucci se muci sa Donaldom TB prvog seta u toku

Comment

• Imao je priliku da otrese Ferera koji je imao problema, dosta od njega za ovu godinu

sigpic

Comment

• Uzima Donald prvi set,7-5 u TB

Comment

• 2.set Bellucci uzima sa 0
                stvarno nz kako je Young uzeo 1.set i to na sljaci
                *You never know how strong
                you are . . .
                unitl being strong is the only
                choice you have*

Comment

• Ma pregazice ga sad Thomaz, stvarno je nenormalno da mu Donald uzima set na sljaci
                  Gledao sam danas Berdycha i Roddicka, ovdje cemo komentarisat' i WTC sigurno. Kako je smijesan Roddick, da je neko toliko bespomocan odavno nisam vidio
                  sigpic

Comment

• Brian Baker je nastavio svoju pricu danas u Nici, nakon tri meca dobijena u kvalifikacijama, dobio je Stakya u tri seta i zakazao mec sa Monfilsom.

Vrijedi pogledati Dimitrova sutra protiv Simona, upisao je 4 pobjede u nizu, servira nenormalno dobro na sljaci, isto tako Tomic ima priliku za dvije vezane pobjede, jer Kukushkin se moze dobiti na sljaci.
                    Genius, outrageous, the best ever! RF!

Comment

• Gleda neko Ferrero - Haase? Odlican mec igraju.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Naravno, samo mi se rezultat ne svidja

sigpic

Comment

• Slazem se, mada mislim da ce Komarac izvuci na kraju.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovakvim vinerima hoce

sigpic

Comment

• Milina ga je gledati kad ovako udara, cini ti se da moze do prekosutra i da ne pogresi.
                              sigpic

Comment

• Oce i centrala da pogresi 4-4

sigpic

Comment

Working...
                                X