X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• zbog cega toliki pad na atlantu?

Comment

• Ne igraju Allen, Rondo, Garnett, Pierce i Pietrus, a ne bi me cudilo ni da im se jos neko pridruzi.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• a sta mislis za doh 2 (-10,5) na memfis?

Comment

• Igraju protiv Charlotte-a, sta tu ima da se misli?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Charlotte under 84.5

Sacramento +10.5 hendikep?
            sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
              Charlotte under 84.5

Sacramento +10.5 hendikep?
              Ja sam odigra na OKC H2.
              sigpic

Comment

• Reise brate, odgovorio si me od Sacramenta sinoc, umesto njih stavio Lakers-e under 98.5.

Sta kazes za Portland veceras, jel bi mogao +12 hendikep?
                Kontam onaj Memphis nije mogao dobiti Charlotte juce sa toliko razlike, pa nece valjda Blazers-e?
                sigpic

Comment

• H1 na Memfis, mnogo je los Portland. Izvini ako kasnim.
                  sigpic

Comment

• Nista, nista

Jel se zna ko igra/ne igra za Portland?
                    sigpic

Comment

• Lamarkus je davno u autu, Przibila i Felton sigurno nece igrati, dok su Batum i Kroford game-time decision.
                      Evo ti prva petorka:
                      Nolan Smith - ovoga plejmejkeri jedu
                      Metjuz
                      Batum - ako bude igrao, ako ne igrace Babit
                      Hikson
                      Tabit
                      Prelos tim, s tim sto igraju u goste i protiv mnogo jaceg protivnika, klupa im je raspad, treba samo ocekivati da ih Memfis napuni.
                      sigpic

Comment

• Znam da je los tim, al' Memphis je ekipa koja igra na relativno mali broj poena, i mislim da tu ne moze doci neka velika razlika.

Nista onda, sacekacu da vidim da li igra Batum, pa da odigram.
                        sigpic

Comment

• Ponekad je bolje poslusat samoga sebe.
                          sigpic

Comment

• Ma poslusao sam ja sebe za to, al' sam se zajebao zesce za drugi par.
                            Gledam sta da stavim, razmisljam GS +13.5, Mia - Was under, ili Mem - Por under, i ja naravno ne odigram nijedan od ta 3, vec stavim Dallas over 87.5
                            sigpic

Comment

• Posto do sada nisam praktikovao kladjenje na PO, da pitam one sa iskustvom u toj oblasti - da li vredi?
                              sigpic

Comment

• Ja sam odigrao na jednom Cikago u hendikepu i NYK + Makabi zbog uslova.
                                Ako oces sve 4 da uparis :

Cikago H1
                                Majami H2
                                Indiana preko 100
                                Oklahoma H2
                                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Working...
                                X