Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 200 dinara,cisto da se prati,vreme je vec da pobede,imaju solidan sastav samo sto nemaju srece u zavrsnicama,nadam se da ce danas imati...

Comment

• C.Bosh (21.5) over
      R.Westbrook (21.5) over
      T.Duncan (13.5) over

Comment

• Pardubice bile nevidjen fiks, hvala puno Nemcima sto su prodali.

Veceras Vasington i Hjuston u doh bi trebalo da dodje lagano.

Comment

• Nadam se da me je neko poslusao i da je uzeo pare, ja nisam mogao iz principa da odigram protiv Bulls-a.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pao sam NY za 26 hiljada. Mater im jebem raspalu da im jebem mater raspalu posred picke ja!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gde na njih da igras?Ja sam pao na NO,u jednom trenutku bilo je samo 3 razlike za Oklahomu i onda su igraci NO pravili gluposti...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Pao sam NY za 26 hiljada. Mater im jebem raspalu da im jebem mater raspalu posred picke ja!

Ja sinoc dobio 2000, igrao Netse ,oklahomu i GS za 200 dinara u Sokeru (nema veze sto su produzeci bili). Jesu manje kvote, al evo isplati se.

Veceras NE MOGU DA ODOLIM, Boston, iako se raspadaju kvota 4.3 , moram probati, a LAC bi trebali doci.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Pao sam NY za 26 hiljada. Mater im jebem raspalu da im jebem mater raspalu posred picke ja!
                  Kako jebote igras na NY , pa oni vola ne mogu da ubodu, dobili Cha kad ovima neigraju 2 bitna igraca, meni je to bio kec, ali sam preskocio, da NY za svaki slucaj ne ukenja. Wizardsi su bili zicer...
                  sigpic

Comment

• a zasto ne porazgovarate tako pre igranja nego tek po zavrsenom poslu.
                    http://www.kuvajsam.com

Comment

• Pa pricalo se, baci pogled pred mec sa Bobcatsima sta se pisalo o NY
                      sigpic

Comment

• more li memfis da dekne lob city?

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                          more li memfis da dekne lob city?
                          Ja o tome razmisljam cijeli dan.
                          Cini mi se da ce ih Memfis dobiti.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                            Ja o tome razmisljam cijeli dan.
                            Cini mi se da ce ih Memfis dobiti.
                            memfis ima par dobrih igraca a i deluju kao tim, dok lac opet ima igrace koji sami mogu da dobiju utakmicu, tako da nisam pametan...

Comment

• ma jok bre, lac pobedjuje.

stavljam dzigericu na lac
                              http://www.kuvajsam.com

Comment

• pa ja bas i ne bi stavio dzigericu, al svejedno sam preskocio tekmu...

Comment

Working...
                                X