X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• mac valjali na horlando igrati?

Comment

• Sta znam, odlicna je ekipa Indiana, a vidim i da ce Hibbert igrati. Sa ovom kvotom vrednost svakako postoji, ali ja ih ne bih igrao.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Njujork mora da dodje, preterali su ako prodaju i veceras.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          Njujork mora da dodje, preterali su ako prodaju i veceras.
          Amen to that!

Jos DJ ne igra, ako ne dobiju ovakav Charlotte, ne znam koga ce.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Amen to that!

Jos DJ ne igra, ako ne dobiju ovakav Charlotte, ne znam koga ce.
            Samo neka probaju da noćas budu "mrtvi". Izlapotine nafurane, red je da i oni dobiju nekoga. A i dobro se kotiraju na kladžama po belome svetu.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Da nisam navijac Bulls-a, singlirao bih Pacers-e H2 iz fundamenta. Kvota je sramotna.
              sigpic

Comment

• Pogledajte kvotu na Jutu, ka da su sampioni jbt, a Cikago ne bih da komentarisem..
                Konacno su stavili realnu kvotu na Portland u gostima.
                sigpic

Comment

• Ako Bargnani bude igrao, verujte mi da se necu libiti da stavim velike pare na cistu dvojku.
                  sigpic

Comment

• Kurac, sad tek vidim da je Andrea igrao i da su dobili Phoenix, tesko da mogu dve zaredom na zapadu...
                    sigpic

Comment

• Ja cu igrati na NO,imaju dosta izgubljenih,ali u nekim utakmicama nisu imali srece...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Kurac, sad tek vidim da je Andrea igrao i da su dobili Phoenix, tesko da mogu dve zaredom na zapadu...
                        Pa kad na jebenom CBS-u pisalo da nece igrati, oni bre ne znaju nista samo kenjaju.

Comment

• Ubio ih u pojam Andrea sinoc. Danas mozda Wizardsi 5.5 h1 ?
                          sigpic

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-7800935-949

Comment

• Da li moze Njujork i nocas do pobede???

Comment

• @ Vule
                                Koliko si uplatio, sto kinte
                                sigpic

Comment

Working...
                                X