• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    Ti odigraj onda
    vec jesam, doduse za sitno, al cisto da ti dokazem da je statistika bikini

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
      vec jesam, doduse za sitno, al cisto da ti dokazem da je statistika bikini
      Denver bh SAS bh GB bh kao secer <3

Comment

• sta ti to GB?

Comment

sta ti to GB?
          Grin Bej

Comment

• i mislio sam da je to al trebao si odigrati i na detroit kad si vec siguran u statistiku

Comment

• 1.40 na Detroit? Bahahahahahahahaahahahhaa, jednom igrao i nikad vise!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne mogu da igram na Detroit ne da mi zdrav razum ali da je kec jeste

Comment

• Ja uplatio 20 na GSW hohoho!

Comment

mogao bi se probati gs protiv detroita u gostima, kvotica 3,1
                    rutinska pobeda gs-a i jos jednom je potvrdjena teza da je statistaka skup tacnih podataka koji daju netacnu sliku

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-1629193-946

Pisaj
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

rutinska pobeda gs-a i jos jednom je potvrdjena teza da je statistaka skup tacnih podataka koji daju netacnu sliku
                        Nisam ja to igrao, ne mogu igrati na Detroit makar igrao protiv moje ulice ali na kraju sezone kada budemo pogledali videces da ekipe sa zapada imaju puno lose gostujuce partije od ekipa sa istoka, garantujem.

Comment

• Danas previse meceva, za mene su oni dani kad ih ima 4-5.
                          sigpic

Comment

• Hocemo li danas protiv Bostona? Gledao sam 90% njihovih utakmica ove sezone,sve ove poslednje sto su izgubili,tuga ziva od igre,kontru ne mogu da istrce...

Comment

• Originally posted by Dwid View Post
                              Hocemo li danas protiv Bostona? Gledao sam 90% njihovih utakmica ove sezone,sve ove poslednje sto su izgubili,tuga ziva od igre,kontru ne mogu da istrce...
                              Jebem li ga, mozda bi konacno mogli da dobiju neku jacu ekipu, vreme je. Jedino me brine sto Bass najverovatnije nece biti u sastavu, ima neku povredu.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Jebem li ga, mozda bi konacno mogli da dobiju neku jacu ekipu, vreme je. Jedino me brine sto Bass najverovatnije nece biti u sastavu, ima neku povredu.
                                Videcemo jos do uvece,ali ako on ne bude igrao jos sam sigurniji u tu dvojku. Vreme im jeste,ali mislim da se to,bar uz onakvu igru nece jos skoro desiti.

Comment

Working...
                                X