X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by carter985 View Post
    ne igra wade, al ni ovima ne igra curry

ja obrnuto, na fudbalo jos nesto i pogodim, al zato nba katastrofa, missim uvek bude za jednu,al ko te pita...
    Od tiketa nema leba,mislim,mozes da ubodes,ali je to retko,treba se fokusirati na kupove,igras protiv timova koji se bore za opstanak i timova koji se bore za ulazak u Ls,previse se utakmica igra,igraci se umaraju i to moze da se odrazi na rezultate,u Nba me nista ne iznenadjuje,tamo svako svakog moze da dobije kada se najmanje nadas...

Comment

• Lejkersi, Portland, Toronto i Dalas. 5.8 kvota.
      Ne cini mi se da ce Vizardsi sad da dobiju, a svidja mi se kvota na Toronto.
      sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
        Lejkersi, Portland, Toronto i Dalas. 5.8 kvota.
        Ne cini mi se da ce Vizardsi sad da dobiju, a svidja mi se kvota na Toronto.
        samo izbaci Portland i ubaci Cikago....jer tesko da ce Portland da dobije Kliperse...

Comment

• ne znam dal je neko primetio ali ove sezone samo dolazi manje poena. ja to redovno igram i pao sam samo na san antonio - oklahoma bila granica 202. umorni su ljudi poremeti im se sut
          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Carteru, nekad 1000, nekad dve, nekad tri, sve zavisi od kvote i nekog mog misljenja o tim mecevima.

Za mene je za danas OKC dvojka, kao i Houston, moraju bre Rockets-i da dobiju nesto u gostima, opet su ocajno poceli godinu. Isto se misluvam i oko Milwaukee-a, a i Philly mi smrdi, moraju malo popustiti jebes im mater.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kingsi racunam igraju dobro,tako da sam igrao H2 na njih.Isto i na Bulse,jebiga navijacki,ali mislim da cemo ih tuci vise od jbnih 6 razlike.Isto se razmisljam i sa Dalasom da uradim i da to bude to za veceras
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Pu jebem ti, sad vidim Martin ne igra za Houston...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajmo ljudi, barem jedan "siguran" predlog odavde.
                  http://meridianbet.rs/#matches;type=0;leagueIDs=593

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Pu jebem ti, sad vidim Martin ne igra za Houston...
                    Igrao ja keca bh

Comment

• Love ce da prebaci 20 valjda, a Monroe nece valjda da prebaci 14

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                        Love ce da prebaci 20 valjda, a Monroe nece valjda da prebaci 14
                        Love sigurno prebacuje 20 poena, a za njega nisam siguran ali mislim da nece da pogodi vise od 14...

Comment

• Monro igrao kao sat ove sezone.

Comment

• Love je odigrao katastrofalno prosle noci 3/16 sut iz igre. Valjda nece da se zajebe sad, vec 2 utakmice nije prebacio 20 poena.

Comment

• najbolje da odigras na Marka Gasola sigurno ce postici vise od 13 poena jos ako ne igra Z-Bo to je sigurica i na Rouza valjda ce da postigne vise od 22 poena...

Comment

• Ma jes' vala prosli mec dao 2 poena.

Comment

Working...
                                X