Clear All

• dobice,zato pise da je tiket dobitan
    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Uh, uh, uh, veceras ce biti veselo...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...23-17,1,27,185

Za mene je Toronto tip veceri.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ima li sanse da Rip i CJ igraju veceras? Hocu da stavim veci ulog na Cikago, Majami i Dalas.

Comment

• Detroit bismo trebali da dobijemo i sa drugom postavom, tako da ono... Rip ce mozda i igrati, CJ tesko, jos je rano pricati o tome jer su obojica DTD. Nemoj uplacivati jos nista, radi Mozzart do 10, imas ceo dan.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma bojim se da ne smanje kvotu na Majami, posto vidim da je u skoro svim stranim kladionicama ispod 1.2

Comment

• ako toronto, miami, ny i dallas nisu sigurni ja ne znam sta jeste?
              btw kvota na zvezdu sutra 2,5, pa ko voli nek izvoli

Comment

• Veceras idu najmanje 2 high stakes tiketa, ako ne i vise. NY mislim da dobija u dodatnom svakako kao i Dallas. Minnesota mi se svidja, samo da dobijem potvrdu da Z-Bo ne igra.
                sigpic

Comment

• Sad sam video zvezda 2.5 ! Za mene je to poklon, stavicu mozda 2 crvene.

Nek mi neko posanje na pp sta ce da igra pliz.

Comment

• sta mislite dal da odigram na San Antonio? jeste da su favoriti protiv GSW-a ali ne igra Manu

Comment

• Dajte da diskutujemo i da vidimo sta je najpametnije, veceras dosta para moze da se uzme!

Rip i Nene su najverovatniji da se tako izrazim da ce igrati, Manu, Lee i Ariza su najverovatnije out (Manu sigurno), dok su EG, Barea, Amare, Z-Bo najverovatnije out.
                      sigpic

Comment

• ako neko moze da mi kaze sta je najbolje odigrati veceras kvota oko 3,4

Comment

• Gary Neal se vraca veceras!
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Monfa View Post
                            ako neko moze da mi kaze sta je najbolje odigrati veceras kvota oko 3,4
                            ja sam vec kazao, po meni: toronto, miami, ny, dallas=3.04

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                              ja sam vec kazao, po meni: toronto, miami, ny, dallas=3.04
                              xvala stavim ovo za 3000 kad nemam srece sa mrtvim congom padnem hgm1

Comment

• Originally posted by Monfa View Post
                                xvala stavim ovo za 3000 kad nemam srece sa mrtvim congom padnem hgm1
                                samo da znas da u slucaju da neko od njih proda, ne vrsim refundiranje

Comment

Working...
                                X