X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Drogba View Post
    Uplaticu u drugoj kladionici
    memfis dalas indijana majami

EDIT: Tako je bre za Jutu Ne dodje li Drogba ima da te roknem brate.

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...12-8660020-943

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...12-3250989-943

Na drugi je veci ulog. Ubacio bi jos i Boston, ali ga nema u ponudi u mocartu
      Last edited by lenjivac; 30-12-11, 18:55.

Comment

• Drogba, tako je i meni brate pretio jutros ako moji Bulls-i ne dobiju u hendikepu, a onda je video da mu je kurva ustvari otkucala H1.
        Karma is a bitch, bitch.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• aj nesto sam sastavio na vase predloge jer slabo pratim, a vidim da ste zaludjenici

Comment

• Nisam odigrao Wizardse, al sam zato Sunse i Cavse.

EDIT: I Heat sam morao dodati.
            sigpic

Comment

• Zna li neko sto nijednog meca Hornets-a nema u ponudi? Imaju neki deal sa Stern-om?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Zna li neko sto nijednog meca Hornets-a nema u ponudi? Imaju neki deal sa Stern-om?
                Sto ne dadose Boston slepci :S

Comment

• Kad u wwin nema taj doh , to je kod vas u mozzart zakon odlicna kvota , odlicna ponuda
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Indiana 1,Atlanta H1,Dallas 1,Boston 1,Philadelphia 2
                    Medvescak 1,Miami 2,New Orleans 1,Gasquet (5,5) 1

Eto to sam danas odigrao

Comment

• Odigrah ne znam ni ja sta, dade joj papir kad pogledam igrao filadelfiju 2 koj nisam hteo

filadelfija
                      dalas
                      majami
                      atlanta
                      orlando
                      dao jednu crvenu, ali se vec sad osecam ko da sam puko

Comment

• Meni ne treba davati pare, ne mogu da ih cuvam. Smislim lepa dva tiketa i na kraju sedim, gledam onu kvotu na Bulls-e i ne mogoh da odolim, otici ce sav profit od sinoc niz vetar.
                        sigpic

Comment

• Ja ne mogu da odolim 2,10 kvota na Bulls-e. Odigracu pa makar i 20 razlike da izgube.

Comment

• Ja odigrao na Charlote jbg morao sam
                            Evo tiketa...
                            Charlote 1
                            Atlanta H1
                            Memphis 1
                            Dalas 1
                            Philadelphia 2
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Meni je za ozbiljniju igru samo Atlanta h1 -6,5 pp
                              SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• I ja sam ih zgotivio majku im, al' mislim da ne mogu spojiti 3 kvalitetne utakmice + DJ ce igrati sa laksom povredom.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X