Clear All

• @T-Mac

Detroit
    Miami
    Boston
    Denver

Sta mislis ?

Comment

• Vidi, pa kod nas uopste nema Boston-a...

Rosso, trebalo bi to sve da dodje, samo ne znam da li da ubacim Miami sa hendikepom, kontam da ce veceras gledati malo da se izduvaju i da nece odigrati punom snagom.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Vidi, pa kod nas uopste nema Boston-a...

Rosso, trebalo bi to sve da dodje, samo ne znam da li da ubacim Miami sa hendikepom, kontam da ce veceras gledati malo da se izduvaju i da nece odigrati punom snagom.

10.5 hendikep trebalo bi i to doc , al ako je u pitanju veci ulog bolje onda da odigras sigurnije 2

Ma da ja mislim da ce doc hendikep , al ne slusaj mene ;)

Comment

• Ma, da je to neki bitan mec, Miami bi ih otresao sa 40 razlike, Charlotte je sprdnja od ekipe, ali ovako su odigrali 2 vazna meca pre svega psiholoski, ne verujem da ce biti preterano motivisani. Veruj mi, znam po svojoj ekipi cije sve meceve gledam, daleko bolje igraju kad je jaci protivnik i veci ulog, to je cista psihologija. Razmislicu jos, ali pre cu ubaciti Denver u dodatnom nego Miami.

Carteru, Bane, ima li sta zanimljivo sto se tice poena osim GS-a?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja ne znam sto ste navalili na taj Boston , igraju 2 za redom a igrali neku vecu jos jednu , New Orleans igrao samo kod Phoenixa i dobio ih tako da ja nisam bas siguran da ce to Boston uzeti , ja sam na NO igrao
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...71-4245222-942

Comment

• Na jedan tiket cu da stavim GS over, Memphis, SA, Washington H2 i Charlotte H1.

Sta mislite Toronto - Indiana?
                sigpic

Comment

Carteru, Bane, ima li sta zanimljivo sto se tice poena osim GS-a?
                  sad bas gledim... cenim isto da bi trebao biti over 194 na toronto-indiana

Comment

• Washington H2 zasto to???

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                      sad bas gledim... cenim isto da bi trebao biti over 194 na toronto-indiana
                      Isto zapazih i ja i mozda probati sa Spurs-ima over ili Memphis under.

EDIT: Zato sto je Atlanta blago receno nesigurna ekipa, a hendikep je odlican.
                      sigpic

Comment

• Ja vec uplatio lepe pare na Atlantu 1h... Dajte bre ljudi kakvi carobnjaci.... Nemojte da mi malerisete o.O

Comment

• Jos i Veleli ne igra a on im je pola ekipe... axaaxaxaxxa sala mala za Veselog Pp

Comment

Isto zapazih i ja i mozda probati sa Spurs-ima over ili Memphis under.

EDIT: Zato sto je Atlanta blago receno nesigurna ekipa, a hendikep je odlican.
                            ne mogu da procenm za spurse i memfis, al bi trebalo debelo preko overa na tor-ind, ko i u slucaju gs-ny... jac tu jos dodati philu i to je to

Comment

• Danas cu gledati Majami,valjda nece seckati LP...

Comment

• Spursi za mene kec kao kuca.

Comment

Working...
                                X