X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by carter985 View Post
    cuti, ne potpaljuj.. taman sam se smirio
    Ajde, dobro je, vratimo se temi...

Miami - Boston i New Jersey - Atlanta mislim da su over-i samo takvi...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mac, oce li dodatni hendikep na Heat da dodje?

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
        Mac, oce li dodatni hendikep na Heat da dodje?
        To je verovatno najveca sigurica veceri, al' ja se bojim ovih Celtics-a, pa da ga jebem. Da znam da igra Pierce stavio bih H2, ovako nema sanse, verovatno ce ih Heat razmontirati.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gooden suspendovan, informacija u pravo vreme.
          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Gooden suspendovan, informacija u pravo vreme.
            Manje poena pa manje poena kako god okrenes

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              Manje poena pa manje poena kako god okrenes
              Ma ok je manje poena, nego sam igrao i keca u dodatnom nabijem ih... I, to na onom najozbiljnijem tiketu.
              sigpic

Comment

• missim da sutra nema dvojbe na dvojku phile protiv sunsa(oko 1,85), al dal mogu klipersi do dvojke protiv spursa(oko 2,3)?

Comment

• Ko ima neka natrpa na LBJ over,na bet365 ga nema niti u Meridianu ...
                  SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Po meni je LAL 1 i Kobe preko
                    Šišarike je brala...

Comment

• ja se nadam da će dobit Hawksi,al nekak se bojim tog ludog Deron Williamsa..ono,čovjk može sam pobjedit Hawkse...vidit ćemo..a Miami bi MORAO biti zicer ..
                      CROATIAN TENNIS IS THE BEST

Comment

• Ima li neceg goreg kad Hawksi vode a ja igrao na Netse koji su dali 13 poena za 15 minuta a na drugom tiketu imam over
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                          Ima li neceg goreg kad Hawksi vode a ja igrao na Netse koji su dali 13 poena za 15 minuta a na drugom tiketu imam over
                          Ima, kad na jednom tiketu odigras cistu, a na jednom dvojku u hendikepu.

Imam i ja over na jednom, jadni su do zla Boga.
                          sigpic

Comment

• E ljudi moze li sutra Alta 1 u hend protiv carobnjaka iz Wash?????

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                              E ljudi moze li sutra Alta 1 u hend protiv carobnjaka iz Wash?????
                              Moze.

Comment

• bogami lijepe pare sjele večeras...
                                Hawksi,Lakersi,Miami,Totenham i Minnesota hendikep...ulog visok,dobitak sjajan..12 koef ukupni...al bilo je gusto..T-Wolvesi pušili i 20 razlike,na kraju 3...smjeli su mi izgubit 5...hend je bio 5.5...jedva,al super...
                                šteta je samo što sam sada doslovce vratio one pare što sam popušio prošli tjedan na Ciboni..stavio sam extremno mnogo para na Cibose,a idioti pali kod Heliosa prošli petak
                                CROATIAN TENNIS IS THE BEST

Comment

Working...
                                X