Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nisam stigao nijednu utakmicu da pogledam, ali sve je doslo.

Memfis, Milvoki, San Antonio hendikep i Majami.

Comment

• Originally posted by Gologuzan View Post
      Po meni Memfis, Majami, Milvoki i Bargnani manje (19), tiket sigurica...
      If you do not believe you can do it then you have no chance at all.

Comment

• Tuga

Spoiler

Comment

New York - Indiana 1.40/3.30 Hendikep -6.5 - 1.85/1.85 Broj poena 187.5 - 1.85/1.85
          Toronto - Orlando 1.50/2.65 Hendikep -4.5 - 1.85/1.85 Broj poena 185.0 - 1.85/1.85
          Philadelphia - Cleveland 1.40/3.30 Hendikep -6.5 - 1.85/1.85 Broj poena 191.5 - 1.85/1.85
          Sacramento - Brooklyn 2.30/1.70 Hendikep +2.5 - 1.85/1.85 Broj poena 192.5 - 1.85/1.85
          Oklahoma - Golden State 1.20/5.00 Hendikep -10.5 - 1.85/1.85 Broj poena 199.5 - 1.85/1.85
          Detroit - Boston 2.65/1.50 Hendikep +4.5 - 1.85/1.85 Broj poena 184.5 - 1.85/1.85
          Portland - Chicago 2.00/1.85 Hendikep +0.5 - 1.85/1.85 Broj poena 192.5 - 1.85/1.85
          LA Lakers - Houston 1.35/3.60 Hendikep -7.5 - 1.85/1.85 Broj poena 205.5 - 1.85/1.85

Kvote od podvucenih tekmi su sa bwin-a, posto na mozzart-u jos nisu izasle.
          sigpic

Comment

• LAL u hendikepu
            OKC H2
            Boston
            Philly
            Toronto
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sacramento za mene, ostale cemo pogledati malo kasnije.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sto se mene tice, Toronto i Cleveland.
                sigpic

Comment

• LAL H1
                  Oklahoma
                  New York
                  Toronto
                  Philadelphia

dajte broj koseva igraca za veceras... ko ce vise ko manje
                  Last edited by bjelaksson[YNWA]; 18-11-12, 15:05.

Comment

• Russ, Steph i Greg over, fuck yeah!
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako jeee

Spoiler

Comment

• Bravo Rosso za Detroit, kod mene nije bilo u ponudi
                        sigpic

Comment

• Danas singl 2&+P na GSW 5,11 kvota, za igrace cemo videti.
                          If you do not believe you can do it then you have no chance at all.

Comment

WWin

Last edited by Rossonero; 19-11-12, 12:30.

Comment

• Wizardsi 1

Comment

• Lin J - 9.5 vise
                                Millsap - 16.5 vise
                                Paul - 16.5 manje
                                Lee D - 17.5 vise
                                Gay R - 19.5 vise
                                West - 14.5 vise

Jennings - 16.5 vise
                                Horford - 15.5 manje
                                Smith - 15.5 vise