Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cekam Rudy-a sisicu za pare, ali koja je verovatnoca da ce da ubaci jos 12 poena u zadnjoj deonici

Comment

• Koja tuga majko moja...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo kao da neko crta u picku materinu, prvo Detroit vodi 15 razlike i izgubi na kraju, a onda Portland vodi 3 na 15 sekundi do kraja i zavrsi se nereseno. Ja ne znam stvarno...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jebeni Gay jos 4 poena samo da je dao, sve mu jebem da mu jebem.
          Na drugom me zajebao Chandler, u picku materinu neka se teraju obojica.

Comment

• Jebem ti srecu i Markusa Morisa posranog, je li moguce da mu je ono uslo?
            hioebjmraćhahoeriaoeijrherhoijerhiojerhiojierhojrh ieorehioj
            sigpic

Comment

• Znaci brate kao da neko crta, ja vise ne znam kako i sta majke mi... Evo sad ne mogu da zaspim, sutra treba da vozim do Marakane i nazad i da skacem 3 sata, samo mi fali da sletim s puta.
              sigpic

Comment

• Portland za 100 evra. Nisam ni video zadnji sut, srao strim, ne da crta neko nego rezira film. Kakav je kos dao ovaj slepac? Ocete li da se besite ili secete vene u kadi?
                Cuj prvi maj

Comment

• Nidzo, pricaj kakva je trojka bila, mi nismo ni videli na strimu
                  sigpic

Comment

• Nisam gledao ni ja, pratio na sajt nba-a. Momentalno sam usta i udario se glavom o zid.
                    sigpic

Comment

• To je garant neko nacrtao, nema Boga da se stvarno desilo.
                      sigpic

Comment

• Jedimo se
                        sigpic

Comment

• Prokleto, nacrtano, dirigovano, sudjeno.
                          Cuj prvi maj

Comment

• KUKU! Da je bio jos iza, pogodio bi i to. Sta sve nece uc, o Boze...
                            sigpic

Comment

• Kakva sam ja kurate srece. Znate li neku ciganku sto skida maler? Rado bi posa do nje.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                                Kakva sam ja kurate srece. Znate li neku ciganku sto skida maler? Rado bi posa do nje.
                                Kome pricas buraz, ja prodje jos gore i od tebe. Sto je najgore, pogledaj kako sam ih nagrdio, al' kad neko nacrta, onda mozes biti i kompjuter i znati rezultate unapred, sjebace te nesto.

Vratio sam ulog, a pogodio sam velike kvote, Detroit vodio 15, Portland vec znamo. Ne znam sta jos treba da uradim.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X