Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Imam ga ja u fantasy-u, los je ko porez.
    sigpic

Comment

• Originally posted by Miko View Post
      Gde si bre ovo igrao , aaaa , ja gledam D.West i pada mi na pamet Delonte West i jos kolika granica Nije ni meni lako Cisto sumnjam da ce West under , jedno 17 ubacuje
      Statistika West-a zadnje tri utakmice.

Spoiler

Comment

• M.Gasol under 14,5
        Finiks under 97,5
        Mejo over 20,5
        Juta
        Hjuston 98,5 under
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pekovic i Barea ponovo ne igraju za Minny, odlicna vest, vidim da su uglavnom svi ispratili Golden State.
          Ko moze neka udara opet Kirilenko-a over, neko mora davati koseve.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Indijana, GSW i Portland na vece pare. Spustili su se kvote dok ja dodjem do kladionice, Indijana 1.70, GSW 1.95 i Portland 1.75.

Na manje:
            Holidej 16,5 vise
            Aflalo 15,5 vise
            Monro 15,5 vise
            Djurent 26,5 vise
            Memfis 1
            Hjuston 98,5 manje
            Finiks 97,5 manje
            sigpic

Comment

• Niko ne prica za Filadelfiju? Sta mislite? Ja sam probao jedan tiket OKC h2, portland 1, GSW 2 i fila 1
              sloboda ili ništa

Comment

• Spomenuo sam je ja jos na pocetku dana, i igrao, naravno.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Imaju dva vezana poraza kuci, a tesko da mogu odigrati losije od prosle utakmice, ono je katastrofalno bilo, msm da je vreme da se prekine neugodna mini serija
                  sloboda ili ništa

Comment

• Upisace oni i treci , Juta dobija veceras
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Mikson uvek siroko i argumentovano.
                      sigpic

Comment

• I skoro uvek tacno

Comment

• Sta mi bi koji kurac da odigram ovaj Detroit jebeni, vodili su 15 razlike pre 10 minuta, sad ce da izgube retardi raspali.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Sta mi bi koji kurac da odigram ovaj Detroit jebeni, vodili su 15 razlike pre 10 minuta, sad ce da izgube retardi raspali.
                            Trebao si na vise poena da odigras, granica od 183.5 je sigurica bila po meni.
                            Last edited by Skrillex; 17-11-12, 02:34.

Comment

• T-Mac, kakav je to car za NBA. Ali ne ono kao dobar je mali, nego je brat Radamel Falcao za kladjenje na NBA. Doktor. Ceka se Portland ako Golden volsebno ne izgubi vise od 4.
                              Cuj prvi maj

Comment

• Ako ja ne uzimam pare, bar vi gazite.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X