Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne znam ko ce da vodi igru LA-a, nema Nash-a, nema ni Blake-a, mocni Morris? Ja uzeo Portland i Washington u singlovima.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ne znam ko ce da vodi igru LA-a, nema Nash-a, nema ni Blake-a, mocni Morris? Ja uzeo Portland i Washington u singlovima.
      Kako ko, pa mocni Duhon
      sigpic

Comment

• NYK 100% nastavlja seriju, Orlando je tim sastavljen od mnogo limitiranih i neozbiljnih igraca.
        Vosington dobija, mora im se vratit za one dobre partije.
        sigpic

Comment

• Imam NYK u hendikepu.
          Ako ne mogu Orlanda da dobiju vise od 6 razlike, ne moraju nastavljati seriju
          sigpic

Comment

• Indiana H1. Vreme je da i oni nekog odvale, a gde ces bolje od tima koji je sinoc igrao 3 produzetka.
            sigpic

Comment

• Brooklyn
              Indiana
              Beal > 14.5
              Lakers 1x

5 i nesto kvotica
              https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Nema Mambe pa sam morao sam da iznesem LaL, Gasol i Brajant vise, kvota 7 xD
                sigpic
                Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Kako se sam sebi userem u zivot igranjem nebuloza, kakav kurac Washington, sta izmisljam toplu vodu...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dako Portland dobije u pm.
                    sigpic

Comment

• Nadam se, inace sam u kurcu zestokom posto nista od onoga sto sam postavljao ovde nisam unovcio, nego sam izmisljao toplu vodu, kao i veceras.
                      sigpic

Comment

Philadelphia - Detroit 1.35/3.60 Hendikep -7.5 - 1.85/1.85 Broj poena 187.5 - 1.85/1.85
                        Boston - Utah 1.45/3.10 Hendikep -5.5 - 1.85/1.85 Broj poena 193.5 - 1.85/1.85
                        Houston - New Orleans 1.40/3.30 Hendikep -6.5 - 1.85/1.85 Broj poena 187.5 - 1.85/1.85
                        Milwaukee - Indiana 1.60/2.50 Hendikep -3.5 - 1.85/1.85 Broj poena 189.5 - 1.85/1.85
                        Minnesota - Charlotte 1.35/3.60 Hendikep -7.5 - 1.85/1.85 Broj poena 188.5 - 1.85/1.85
                        Oklahoma City - Memphis 1.45/3.10 Hendikep -5.5 - 1.85/1.85 Broj poena 194.5 - 1.85/1.85
                        Dallas - Washington 1.30/3.85 Hendikep -8.5 - 1.85/1.85 Broj poena 192.5 - 1.85/1.85
                        Phoenix - Chicago 2.30/1.70 Hendikep +2.5 - 1.85/1.85 Broj poena 187.5 - 1.85/1.85
                        Golden State - Atlanta 1.80/2.10 Hendikep -1.5 - 1.85/1.85 Broj poena 190.5 - 1.85/1.85
                        LA Clippers - Miami 1.85/2.00 Hendikep -0.5 - 1.85/1.85 Broj poena 198.5 - 1.85/1.85
                        sigpic

Comment

• Boston, Houston, Dallas, Golden State. Ne znam samo kako rasporediti s obzirom na to kakav sam s kintom.
                          sigpic

Comment

• Dallas, Houston, Minnesota po meni za vece pare. Bradonja bi trebao over (22) veceras...
                            If you do not believe you can do it then you have no chance at all.

Comment

• Gde Minnesota brate, nema im pola tima (i, to one bolje polovine). Ne kazem da nece doci, al' 1.35 ne da nema nikakvu vrednost, nego...
                              sigpic

Comment

• T- Mac realno sve sto ti igras protiv toga promijeni malo sistem da ne gubis lovu

Comment

Working...
                                X