Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Smoove i Lou bolesni, jeb'o me pas kad ne odigra keca.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja ih odigrah sa hendikepom, al taj tiket je manji ulog. PIH!
      Na vece pare stavio OKC, Majami i Dalas. Nadam se da nece zajebat.
      sigpic

Comment

• Ja Miami i Dallas i Milwaukee u singlu. Vreme je za ofanzivni raspad raspale Filadelfije.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hvala na informaciji i hvala Bogu na internet kladzama.
          sigpic

Comment

• Zaboravio sam da vam kazem da nisu definitivno out, nego questionable, mada i ako budu igrali nece svakako biti na 100%. ;)
            sigpic

Comment

• Chitown
              Heat
              Wade over
              KD under
              Bucks-i
              Jazz

Verovatno da cu sve promasiti, al' sta je tu je.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Mislim da nas Boston dobija bez previse muke, al' ajd da vidimo.
                sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Mislim da nas Boston dobija bez previse muke, al' ajd da vidimo.
                  Ne baksuziraj odmah na pocetku nesreco.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Pu majku mu, mislio moze 00/24 da se odigra tiket preko mozzart-a, pa zato i oklevah sa uplatom na NBA juce me prodao samo Majami. No sreca uzeh neku kintu na Live Bet-u. Inace, Majami, Dalas, Oklahoma, Portland i eventualno Juta !
                    Originally posted by Brajkula
                    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• I Boston si mogao da dodas.
                      sigpic

Comment

• Odigrao sam Bakse manje od 188,5. Oni ce u trecu cetvrtinu proci granicu izgleda.
                        sigpic

Comment

• Jbg, Dallas se raspao sto iskreno nikako nisam ocekivao s obzirom na to sa kakvim rosterom Minnesota igra veceras.
                          sigpic

Comment

• Bez 4 igraca, plus se Pekovic povrijedio i oni gube u zavrsnici od jednog igraca. Sta reci posle ovoga...
                            sigpic

Comment

• Bas ruzno mnogo, mada mi je bilo jasno sve kad je Vince napravio faul na vise od pola na 0.2 sekunde pre kraja prvog poluvremena, kad se prave takve greske, nema tu 'leba. Al' dobro, prodje Milwaukee u singlu, tako da je ok vece.
                              sigpic

Comment

• I ja cekam Horforda (13,5) i Lamarkusa (20,5) over. Moram i njih ispratit sad.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X